Runway Kills S01E02

27 Gru

Matthew Brooks: Witam serdecznie już w drugim odcinku Runway Kills! Według ankiety najlepszą pracą okazał się projekt Synystera Gates’a, który otrzymał 26% waszych głosów, za to najsłabsze projekty należą do Saijo i Roonie. Przykrą wiadomością jest to, że  Synyster, Roonie i Juśś dziś opuszczają nasz program. Ale nie wszystko dzieje się bez przyczyny, dwa wolne miejsca w programie zajmują Kaya Pritchard aka Drug oraz Raisse Everard aka Eciia. Dziś jury będzie w pełnym składzie. Za to gościem specjalnym w poprzednim odcinku była Carrie Bradshaw! Tematem dzisiejszego odcinka są bajki i baśnie. Zaczynajmy!

Ana Niucha Barros

Terra Naomi: Włosy wyglądają straasznie nienaturalnie, a na ich punkcie jestem wyczulona. Strój też niespecjalny… Może to dlatego, że temat wybrałaś sobie dość trudny pod kątem prac konkursowych. 5/10
Bloody Nicole: Patrzę i zauważam brud na twarzy – dbałość o szczegóły od razu sprawia, że mam ochotę Ci dać wyższą notę. Zapałka jest nienaturalnie duża. Wykonanie całości wprawdzie nie powala, ale nadal coś w tym wszystkim jest. 7/10
Bartholomew Cubbins: Nie rozumiem tej pracy. Ta wielka zapałka… nie przekonuje mnie wybór, ten strój mógłby pasować do większości tematów a chciałem zobaczyć coś bajkowego. Jednak za samo wykonanie dam trochę punktów. 5/10
5Otake: Spora ta zapałka, nie dziwię się, że bohaterka miała problem ze sprzedażą. Wykonanie nie poraża ale jest dobrze. 6/10
Gość Specjalny: Rozumiem, iż wielkością zapałki chciałaś pokazać nam, jaka to jest postać, jednak przesadziłaś i to bardzo mocno. Do tego nie pasuje mi ten brud na twarzy. Wygląda jakby się niedomyła. 6/10


Drug

Terra Naomi: WOW, od zawsze jestem twoją fanką. Dobry pomysł, świetne wykonanie. Odejmę jednak punkt za tą zniejształconą lewą dłoń. 8/10
Bloody Nicole: Ostro siostro! Wykonanie jest perfekcyjne, pomysł niegrzecznej syrenki – mistrzowski! Nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. 10/10
Bartholomew Cubbins: Widzę wszyscy zachwyceni… niby fajnie i świetnie wykonane. Jest dobry bajkowy motyw do którego zupełnie mi nie pasuje ten papieros! Po za tym czy to jest program o projektowaniu czy o “malarstwie”?  7/10
Otake: Zlitowałabyś się nad innymi. Jestem w wielkim szoku po zobaczeniu tej pracy. Nigdy nie lubiłam uroczych syrenek, podobno są wredne. 10/10
Gość Specjalny: KOCHAM TO! Jest cudowna, ma genialne rękawy i to potwierdza tylko moje uwielbienie do Twoich prac. 10/10

Mean Girl

Terra Naomi: Szkoda, że bardziej się skupiłaś na wykonaniu tych zwierzaków niż na samym stroju, mogłoby być wiele lepiej. Na przyszłość: więcej detali w ubraniu, a koty i inne króliki jako dodatek, u mnie tym oceny sobie nie podciągniesz! *śmiech* 6/10
Bloody Nicole: Włosy wyglądają jak peruka, coś nie współgrają z czołem Alicji. Zwierzęta wyglądają idealnie. Sukienka też jest niezła. Jest bardzo OK. 7/10
Bartholomew Cubbins: Zajebiste zwierzaczki! *śmiech* Ale poza nimi… Sukience dużo brakuje do doskonałości, włosy są ok. 6/10
Otake: Bardzo urocza praca, zdecydowanie lepsza niż w poprzednim odcinku. Zastanawia mnie tylko dlaczego sukienka jest wykonana tak przeciętnie w porównaniu z tymi świetnymi zwierzakami. 7/10
Gość Specjalny: Sukienka jest chyba zbyt prosta w porównaniu do zwierzaków. Ale jest ok. Za kota dodam Ci jeden punkt, bo jest jedną z moich ulubionych bajkowych postaci. 7/10

Sienna Miller

Terra Naomi: Mam prośbę – jeśli chcesz koniecznie modyfikować postawę manekina, to nie krzywdź go przy tym! Piękna nie miała chyba podwójnych łokci? Jeśli chodzi o samą suknię – nie jest źle, ale nie jestem zachwycona. 5/10
Bloody Nicole: Niestety jedno ze słabszych wykonań tego odcinka. To “Piękna i bestia”? Chyba jednak wolałabym zobaczyć bestię, skoro piękna jest taka nieciekawa. 5/10
Bartholomew Cubbins: Praca zgodna z tematem. Księżniczki pojawiają się w większości bajek *śmiech* Za to plus. Jednak samemu wykonaniu czegoś brakuje. 6/10
Otake: Księżniczka jak księżniczka. Brakuje mi tutaj nuty szaleństwa, pomysłowości. 5/10
Gość Specjalny: Ma taką fryzurę, że mam ochotę iść do fryzjera i ogolić się na łyso w ramach żałoby. MASAKRA. Sukienką odrobinę nadrabiasz ale nie aż tak bardzo. Jest średnio. Bardzo, bardzo średnio. 5/10

Wyjdź

Terra Naomi: Wygląda biedniej niż dziewczynka z zapałkami od Any, w dodatku ma poparzenia! Zmień technikę, zabraniam ci używać wypalania! 2/10
Bloody Nicole: W porównaniu do reszty to jest straszne. Wykonanie tragiczne, na głowie jajecznica. Sprawiasz, że mam ochotę znienawidzić taki odcień niebieskiego. 1/10
Bartholomew Cubbins: Przypomina mi to technikę świecących cycków z poprzedniego odcinka. Poprzednia księżniczka zdecydowanie bardziej mi się podobała… 2/10
Otake: Bardzo słaby projekt. Na początku cienie pobiły moje oczy a potem jeszcze uwydatniły płaskość bufek, mogłaś pójść z tym na jakiś kompromis. 2/10
Gość Specjalny: *wychodzi ze studia i wraca po dziesięciu minutach* Tyle mam do powiedzenia. 1/10

Audrey Craven

Terra Naomi: Kocham jak robisz takie paseczki! Tutaj jednak są trochę zbyt widoczne. Szału nie ma i… co to w ogóle za bajka? Alicja? Nie wiem… 6/10
Bloody Nicole: Jakaś marnie wyglądająca ta księżniczka. Przykro mi, ale bajki nie rozpoznaję. Plus za sporą kolekcję grzybkow. Praca wyróżnia się na tle reszty. Nieźle 7/10
Bartholomew Cubbins: Musisz nam koniecznie powiedzieć co to za bajka *śmiech* Sukienka wyróżnia się, jest inna niż wszystkie i w sumie za to moje punkty. 6/10
Otake: Nie przypomina mi to żadnej bajki, czyżby rodzice popełnili jakiś błąd w wychowaniu mnie? Tło trochę za bardzo odwraca uwagę od stroju jak dla mnie. 8/10
Gość Specjalny: Tim Burton i jego wyobrażenie Alicji! Jedyne, co mi nie pasuje, to zbyt przytłaczające tło. 7/10

Saijo

Terra Naomi: Porażka. Tak patrzę i szukam czegoś pozytywnego i… nie widzę :( 1/10
Bloody Nicole: Ją rozpoznaję! Brakuje mi skrzydełek albo chociaż magicznego proszku tu i ówdzie. Całość nie prezentuje się spektakularnie… 4/10
Bartholomew Cubbins: Dzwoneczek w wersji light. Fajny wybór ale wykonanie nie bardzo. 3/10
Otake: Takie przeciętne to jest. Włosy ratują sytuację, za nie daję 2 punkty, łącznie niech będzie 3/10
Gość Specjalny: Dzwoneczek? Gdzie są skrzydełka, pyłek i blond włosy? Nie porwałaś mnie z fotela, a szkoda. 3/10

eM.

Terra Naomi: Całość mi się nie podoba totalnie, ale ładny krój sukienki więc 4/10
Bloody Nicole: O ile Pszczółkę Maję uwielbiałam tak Ty nie podobasz mi się kompletnie. Skrzydła od samolotu, tragiczne buty… Wygląda to wszystko trochę dziwkarsko, daleko Ci do czarującej lolitki… 3/10
Bartholomew Cubbins: Myślę, że za bardzo się czepiacie! Lubiłem Maję! Wykonanie nie jest złe więc dam… 5/10
Otake: Pszczóółkaa Maaja, sobie lata, ooo, zbiera nektar gdzieś na kwiatach! Hit z mojej młodości mi się przypomniał. :) Nieco dziwne wykonanie ale całość prezentuje się nawet czarująco (i trochę ulicznie). 5/10
Gość Specjalny: Czy Pszczółkę którą tu widzicie zowią Maaają? Nie, zdecydowanie nie. Zbyszek Wodecki nie będzie spiewał pod Twoim balkonem, przykro mi. To nie jest to, co by mnie w pełni zadowoliło. 5/10

Eciia

Terra Naomi: Rozwalił mnie twój pomysł! Wykonanie ma parę niedociągnięć, ale myślę że mogę ci to wybaczyć i dać soczyste 8/10
Bloody Nicole: Fajne podejście. Włosy nie wyglądają najlepiej, podobnie buty. Jednak kombinezon prezentuje się ciekawie! 7/10
Bartholomew Cubbins: Widzę, że w tym odcinku mam zupełnie inne wymagania niż reszta *śmiech* Przy tej pracy naszło mnie jedynie “wtf?!” Za chęci i kolory dam 5/10
Otake: Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać swoją pomysłowością. Świetny ten kombinezon. 8/10
Gość Specjalny: Świetne! Jedyne co mi się nie podoba to buty i włosy, ale duży, duży plus za pomysł. 7/10

Matthew Brooks: Tak właśnie dobrnęliśmy do końca odcinka, a przed nami tablica z wynikami!

1. Drug 8 + 10 + 7 + 10 + 10 = 45

2. Eciia 8 + 7 + 5 + 8 + 7 = 35

3. Audrey Craven 6 + 7 + 6 + 8 + 7 = 34

4. Mean Girl 6 + 7 + 6 + 7 + 7 = 33

5. Ana Niucha Barros 5 + 7 + 5 + 6 + 6 = 29

6. Sienna Miller 5 + 5 + 6 + 5 + 5 = 26

7. eM. 4 + 3 + 5 + 5 + 5 = 22

8. Saijo 1 + 4 + 3 + 3 + 3 = 14

9. Wyjdź 2 + 1 + 2 + 2 + 1 = 8

Pierwsze i drugie miejsce zajęły nasze nowe uczestniczki, które zdobyły 45 i 35 punktów! Niezły początek. Za to najsłabiej poradziły sobie Saijo i Wyjdź. Trafiają one na listę zagrożonych. Jedna z nich w następnym programie będzie musiała się z nami pożegnać, ale to już zależy tylko od Was, która przejdzie dalej! Głosować możecie w ankiecie programu. Ankieta otwara jest od teraz do 4 stycznia. Widzimy się w następnym odcinku! Do zobaczenia.

Komentarzy 31 to “Runway Kills S01E02”

  1. chicago. 28 grudnia 2011 @ 02:16 #

    Praca Drug jest zjawiskowa

  2. Puci Puci 28 grudnia 2011 @ 02:16 #

    Wow, praca Drug powala! Ale inni też sobie świetnie poradzili!

  3. Eciia 28 grudnia 2011 @ 08:14 #

    Aga totalnie wymiotla, ale czy wszyscy nie zdawali sobie z tego sprawy juz przed dodaniem odcinka?! XDDDD

  4. Audrey Craven 28 grudnia 2011 @ 09:36 #

    Skoro sędziowie nie są w stanie poznać Alicji w Krainie Czarów to po co są sędziami w takiej kategorii?

    • Issabella 28 grudnia 2011 @ 10:51 #

      Zawsze Ty masz największe problemy. Inni jakoś charakterystycznie zrobili, że było wiadomo co to jest. :)

    • Anonimek 28 grudnia 2011 @ 11:14 #

      No właśnie, było zrobić coś bardziej charakterystycznego i nie mieć pretensji.

      • B. 3 stycznia 2012 @ 15:03 #

        Przecież od razu widać, że to Alicja z krainy czarów!

  5. Evesenis 28 grudnia 2011 @ 09:46 #

    Drug, wymiotłaś tą Arielką. : ooo

  6. Landon 28 grudnia 2011 @ 09:52 #

    ej no kolejny raz WTF. Co z Synysterem?

  7. Saijo 28 grudnia 2011 @ 10:17 #

    oj trudno… Tak to jest jak się robi pracę na szybko. Założę się, że to ja odpadnę.

  8. eM. 28 grudnia 2011 @ 11:20 #

    Drug wszystkich powaliła chyba swoją syrenką <3

  9. Isis 28 grudnia 2011 @ 11:35 #

    Jak dla mnie Audrey za ostro pojechana, bo patrząc na oryginał wykonanie jest genialne http://www.playback.pl/uploads/remote/025d0320fed735b579e20a8cca368699.jpg

    • B. 3 stycznia 2012 @ 15:04 #

      Zgadzam się :P

  10. Hahd 28 grudnia 2011 @ 11:53 #

    Audrey, te włosy z Twojej pracy…dodasz je do fryzjera?

  11. Saijo 28 grudnia 2011 @ 12:13 #

    Mi się zdaje, że to są włosy Eli, z przedłużonymi końcówkami.

  12. Colorfull 28 grudnia 2011 @ 13:53 #

    A ja właśnie poznałam pracę Audrey ;D , gorzej było z pracą Ecii xd

  13. Gagś 28 grudnia 2011 @ 13:54 #

    Mean Girl włosy!<3 mamciu zakochalam się :]

  14. Anonim 28 grudnia 2011 @ 15:38 #

    Przecież w pracy Audrey od razu było widać jaka to bajka? Długie blond włosy + niebieska sukienka + grzyby z jakimiś miksturami. ŚMIERDZI ALICJĄ NA KILOMETR, co sama stwierdzam, chociaż filmu nie oglądałam.

  15. Anonim 28 grudnia 2011 @ 15:53 #

    Nie będę zaprzeczać talentu Drug, bo patrząc na jej pracę widać, że ma ogromny dar, ale zgadzam się z B. Cubbinsem. To jest przecież program o projektowaniu, a nie o rysowaniu postaci.

  16. Carrie B 28 grudnia 2011 @ 16:26 #

    Faktycznie praca Drug jest świetna, ale to jest praktycznie rysunek, a nie zaprojektowany ciuch. Jury powinno większą uwagę zwracać na same stroje, a nie na dodatki. Mi się najbardziej podoba Mean Girl, świetne włosy :)

    • Admin 28 grudnia 2011 @ 17:40 #

      no ja się pogubiłam. Bo to miał być chyba program o projektowaniu, a FV o stylizacji i przecież tam też przestawiano ręce itp. i wychodzi na to, że programy to to samo, tylko tutaj wszyscy projektują sami, a tam płacili głównie innym, by im to robili :P

      Co do DRUG, to przez to morzę bardzo sobie uprościła nierobienie ogona i gdyby odjąć to co dookoła, to moim zdaniem nie tak super!

      To pisała IZA!

      • Carrie B 28 grudnia 2011 @ 18:47 #

        Dlatego teraz kiedy jest RK to w FV zabronione bedzie korzystanie z innych elementów niż w centrum mody. Cały czas uczulałam jury, że nie mają w FV dawać dodatkowych punktów za to, że ktoś robi sam bo to był program o czym innym, ale mało mnie słuchali ;P

      • Drug 28 grudnia 2011 @ 20:06 #

        http://i44.tinypic.com/2hpu9et.jpg Ogon robiłam w całości dla jasności :)

        Pozdrawiam

  17. NancyS 28 grudnia 2011 @ 19:40 #

    Ktoś tam wspomniał o tym, że Drug uprościła sobie coś tam, przez to, że nie narysowała całego ogonka, ale proszę Cię? Patrząc na jej pracę śmiesz wątpić, że owy ogon by jej nie wyszedł? Bicz, plizz xD Zmiotła wszystkich.

  18. Hilarious 29 grudnia 2011 @ 01:39 #

    Arielka jest cudowna,

  19. Nanette Nersen 29 grudnia 2011 @ 13:46 #

    Drug sporo narysowała ale praca jest MEGAZAJEBISTA. Tak właściwie to kogo przedstawiła Eciia? xd

    • Candice Heatherton 29 grudnia 2011 @ 21:28 #

      Asterix i Obelix.

  20. Josh Powersdow 30 grudnia 2011 @ 16:50 #

    Myślałem, że strój Saijo to pani Tarzan xD

  21. Holly Valance 2 stycznia 2012 @ 20:09 #

    Praca Audrey Craven to Alicja w Krainie Czarów Tima Burtona. W sumie to nie bajka, ale film ale taki „bajkowy”

Dodaj komentarz