Master of Rumours S01E04

11 Mar

Samantha Harris: Witam w czwartym już odcinku “Master Of Rumors”! Poprzez nieoddanie pracy z programu odpada Martin Merry oraz Vivienne Zinnete, natomiast zwycięzcą okazała się Mila Kunis! Gratulacje! Dziś nasi uczestnicy musieli zmierzyć się z plotką, tym razem bez ograniczeń pod względem zdań. Słowa-kluczowe to : PUNIA, IKONA, gwałt (x2), morderstwo, wyrewolwerowany, znormalizowane, wojenne, polerować, matczyne. Po raz pierwszy pojawiły się także specjalne wymagania co do niektórych słów. Wyrewolwerowany nie mógł łączyć się z wyrazem rewolwer, polerować nie można było biżuterii, a wojenne nie mogły być ścieżki. Jak tym razem poradzili sobie nasi uczestnicy? Zanim poznamy dzisiejsze wyniki, powitajcie na miejscu jurora Gabriellę McCord!

Mila Kunis

Liv Skjetne : Milka, nasza ulubiona awanturniczka! Tyle jojczenia, hu hu hu, takie gorące dysputy z prowadzącą, hu hu hu, że aż się bałam, że może nas opuścisz. No nic, ty postanowiłaś jednak napisać plotkę, zdążyłaś na czas, słów-kluczy użyłaś chyba najlepiej ze wszystkich, zadbałaś o typografię… Czemu nie mogę się do ciebie przyczepić? Nawet nie mam ci za co obciąć punktów, niech to jasny ch*j strzeli. Za przeproszeniem, oczywiście. Jak chcesz, to potrafisz! 10/10, ale podziękujesz za to ładnie za kulisami.

Samantha Harris : Moją ulubioną awanturnicą, to Ty zdecydowanie nie jesteś! Ogólnie bardzo mi się podoba, plotka miałaby spore szanse na popularność na DW! Masz ode mnie 9/10, bo w kilku zdaniach (chociażby w pierwszym) coś mu wyraźnie zgrzyta. Plusiki jednak za genialne zdjęcia i za doskonałe wpasownie słów-kluczy w tekst! Tak mi się w niego wtopiły, że połowy z lupą szukałam *śmiech*.

Osi : Nie wiem czy to dobrze, że Cie tak faworyzuję, ale jesteś genialna. Świetne rozpracowanie wszystkich zadanych słówek. No i sam temat plotki rozbrajający. Jedynie niektóre zdania troszeczkę bez sensu i momentami pojawiają się zupełnie niepotrzebne przecinki. 8,5/10

Gabriella McCord :  Temat plotki rozwalił mnie na kawałki, zakończenie którego raczej nikt się nie spodziewał – za to już Cię uwielbiam! Niezły pomysł z tym Eskimosem i wyrewolwerowanym kaloryferem. Większych błędów jako takich nie mogę się dopatrzeć, jednak za przecinki, których momentami nie powinno wcale być 9/10.

Chloe Michi Rodges

zdjęcie 1, zdjęcie 2

Liv Skjetne : Ten cały Stephey wygląda jak mój mąż i dzieli z nim nazwisko. Chyba będę musiała powiedzieć moim rodzicom, że wieczne wojny o Jaspera nareszcie dobiegną końca! “Punia” w złej formie, no i to bardziej zapowiedź, niż plotka, chyba nie o to chodzi, co? Stephey Richards, dobre sobie… 3/10

Samantha Harris : Zdjęcia paskunde. Niby nie Twoja wina, że nie wlazły w tekst, z drugiej strony jednak sprytne, bo nie ma opcji, że je źle umieścisz, prawda? Poza tym nie wiem kto to w ogóle jest ten Stephey. Co to za imię? W plotce widzę masę błędów, a nie jestem taką specjalistką jak Liv i nie znam się na tym jak ona, więc tym bardziej te błędy są poważne. Krótko i od niechcenia. Tekst typu “nieprzyjemne uczucie jakim jest gwałt” rozwalił mnie na łopatki. Poza tym, użyłaś słowa “PUNIĄ”, a nie “PUNIA” więc już masz obcięte punkty. Zgadzam się z Liv, to brzmi jak zapowiedź, bo żadnych elementów plotki tutaj nie widzę. 1/10.

Osi: Po pierwsze, zdjęciami się kompletnie nie popisałaś. No i takie podstawowe błędy jak “niewielu” napisane osobno. Czy to jest plotka? Zdecydowanie nie. Tak jak mówiła Liv, a po niej Sam, to jest zapowiedź filmowa, a nie coś co ludzie mówią sobie na ucho w ciemnych zakamarkach. Dodatkowo, zła forma słowa “PUNIA”. Przykro mi Chloe 2/10

Gabriella McCord: Nie myślałam, że zaraz w pierwszym odcinku będę musiała dawac takie niskie oceny… Po pierwsze: niewielu, a nie ‘nie wielu’. Znormalizowane warunki scenariusza? Coś mi nie gra. Plotka jest o niczym, nie zaciekawia. Mało tekstu, za dużo zdjęc, jedno zdecydowanie by wystarczyło. Nie popisałaś się, panno Rodges. 3/10

 Samantha Beach

Liv Skjetne : Może czasem tego nie odczuwasz, ale lubię cię, więc masz łatwiej. Nie odejmę ci punktów za przecinki, w sumie, chyba w ogóle przestanę odejmować za to punkty, bo nawet robicie postęp. Ciągle nie jest perfekcyjnie, ale też już ruszyliście się z interpunkcyjnego dna i zmierzacie właściwym torem do stacji Wielki Sukces, a ciebie ciągnie tam chyba najszybsza lokomotywa. Do rzeczy. Nastawienie jest raczej “bojowe”, niż “wojenne”, ale wiem, co chciałaś przekazać. Nie wierzę, że Stevens zaprzyjaźniłaby się z kimś kto nie lubi luksusu! Ale dooobra, pięknie, pięknie. Tylko tego “John’a” mi więcej nie pokazuj, sprawdź sobie zasady używania apostrofów w języku polskim. 7/10, a publika niech klaszcze!

Samantha Harris : Powrót do formy! Czekałam na Twoją pracę, jednak trochę się obawiałam po ostatnim odcinku. Plotka jest genialna, momentami śmieszna, momentami mrozi krew w żyłach. Słówka bardzo ładnie wykorzystane (jedyne zastrzeżenie to “punia” w odniesieniu do Isobel). A i zdjęcia ładne, jedynie oprócz tego Johna, którego mogłaś sobie odpuścić. Poza tym potrafię sobie wyobrazić całą sytuację i podczas czytania Twojej plotki miałam zdarzenie przed oczami 8/10! No i tylko jedna rzecz mi nie gra… Gabriella strzeliła mu w twarz? Spoliczkowała go, czy może użyła strzelby?

Osi: Jak wcześniej narzekałam na brak przecinków, to teraz jest ich za duo *śmiech* No i co to są “rzeczy z wyższych sfer” i “wojenne nastawienie”? Mimo wszystko, plotka bardzo mi się podoba, a Ty radzisz sobie coraz lepiej, co też jest dużym plusem. 8/10

Gabriella McCord: Plotka jest genialna (nie przez to, że jestem jej bohaterką *śmiech*), jak już wspomniała Samantha, chwilami trzyma w napięciu, a za chwilę już rozśmiesza. Nie jest przewidywalna, a to już wielki plus. Gryzie mnie tylko to ‘został wyrewolwerowany’ i przecinki, trochę ich za dużo , ale jest znośnie. 9/10

 Justin Jones

Liv Skjetne : Cieszę się, że minął ci gorszy okres i zastanawiam się, jak ocenić twoją pracę. Jest bardzo ładna, do rzeczy, fajnie napisana, ale nie jestem przekonana, czy to jeszcze plotka, czy już może satyra. Chociaż to może kwestia tego, że Bellatrix jest jej główną bohaterką. No nie wiem, nie wiem. Jeśli po prostu dam ci 8/10, to starczy?

Samantha Harris : Komedia, tragedia, dramat…wszystko całkiem zgrabnie upchnąłeś w tej plotce! Obrazek fajny, świetnie nawiązujący do tematu, ale czmu tylko 1? Zabrakło mi jakieś fotki zza kulis, nawiązującej do kłótni Bellatrix z tym gościem, albo zdjęcia ilustrującego sam gwałt. Dobrze, że nie dałam limitów co do zdań, bo bym się chyba usrała licząc je w tym gąszczu bez końca. Enter nie gryzie. Jestem pewna, że gdyby plotka trafiła na DW, to grubo ponad połowa by jej nie przeczytała. A szkoda, bo treść jest bardzo, bardzo dobra. Słowa użyte generalnie dobrze, jednak kompletnie nie ogarniam fragmentu : „Zaraz ktoś tu będzie polerować podłogę, bo krew się poleje! Morderstwo jest trendy!”. Suma sumarum masz 7/10.

Osi : Długość plotki mnie przeraziła. Jestem pewna, że gdyby trafiła do poczekalni na DW, to byłaby zminusowana, bo ludziom nie chciałoby się jej czytać. W kilku miejscach brakuje mi przecinków no i przydałoby się jeszcze jakieś zdjęcie, bo nie dość, że urozmaica to jeszcze przyciąga wzrok. Trochę mnie zawiodłeś, ale w dalszym ciągu Cię uwielbiam. 8/10

Gabriella McCord : Chwilami przypomina mi to parodie jakiegoś filmu, szczególnie fragment o gwałcie chomika na króliku. Morderstwo jest trendy, ale Ciebie nie zamorduje, bo plotka pomimo swojej absurdalności jest naprawdę dobra! Jest chwilami sarkastycznie, śmiesznie plotka nie nudzi, nie mam do czego się przyczepić. 10/10

 Meg Hall

Liv Skjetne : Wszystkie słowa niemal na miejscu, cieszy mnie to. Trafiłaś z “wyrewolwerowanym”, które, poza powszechnie znanym łamańcem językowym, w sumie w języku polskim nie występuje, powinęła ci się noga z gwałtem, który jest dokonywany, ale którEGO można dokonać, ale już okej, nie będę czepialska, mąż mnie ostatnio zadowala bardziej, niż zwykle. Cieszy mnie również fakt, że obrałaś za cel dość znaną gwiazdę. Ale. Niefortunne pierwsze zdanie sprawia wrażenie wyrwanego z kontekstu, no i chyba nie przeczytałaś tego drugi raz, bo są wpadki składniowe (“pobliscy mieszkańcy Miami” moją ulubioną). Niemniej, spoko plotka, aż chcę spytać Mach, czy dalej boli ją punia! 7/10

Samantha Harris : Ładnie, bardzo dobra praca. Wszystkie słówka są ładnie użyte, całość dobrze się czyta, plotka trzyma napięcie. Jedynie inaczej umiejscowiłabym zdjęcie, które nie powala wielkością, za to jakość jak na anonimowego informatora jest idealna. Podoba mi się “wyrewolwerowany pagórek” i masz za to 7/10, bo odnotowałam jeszcze kilka innych błędów. Mimo wszystko cieszy mnie Twój postęp! Porównaj sobie swoje oceny z poprzedniego odcinka i z tego.

Osi : Po pierwsze, zdjęcia dałabym na początek lub po wstępie, bo to, jak je umiejscowiłaś w plotce zupełnie nie pasuje, choć one same są świetne. Idą dalej: zdanie rozpoczynające tekst jest hm… Dziwne i też nijak się łączy z całością. “pobliscy mieszkańcy Miami”? Świetnie użyłaś zadanych słówek, ale plotką nie powaliłaś. 6/10

Gabriella McCord : Jest ok. Błędy są, pierwsze zdanie jest takie z znikąd, wiem że chodziło Ci o dokończenie tytułu, jednak nie wyszło to na dobre. Tematyka plotki nie jest jakaś strasznie nudna, ale też nie powaliła mnie na kolana. Podobają mi się zdjęcia, pasują do plotki. Mam dylemat co do oceny, ale niech będzie 7/10.

Adele Adkins

Liv Skjetne : O nie, Adele jest chyba czarnym koniem tego programu, nijak nie można się jej pozbyć. Ale okej, nareszcie chyba pojęłaś zasady dotyczące stosowania słów-kluczy, to plus, który – teoretycznie – wszystkie inne niedomagania powinien przyćmić. Niestety, nie robi tego. Nadal szalejesz z interpunkcją, ortografią i składnią, co sprawia, że twoją plotkę naprawdę źlle się czyta. Nie wiem też, jakie cechy charakterystyczne posiadają osoby “znormalizowane”. No nic, starałaś się, masz 4/10.

Samantha Harris : Ja i kolejna plotka o moich alkoholowych wybrykach. To się robi nudne. Wszyscy, którzy piszą plotki o mnie (jeśli nie jestem to ja) nawiązują do moich alkoholowych ekscesów, co przestaje być zabawne. Nie wiem jaki efekt chciałaś tym osiągnąć. Jedyną pociechą jest fakt, że czasami naprawdę można się uśmiać, ale nie jest to częste zjawisko. Wracając do plotki. Fotka fajna, nie nawiązuje do tekstu, ale ujdzie. Słowa, szczególnie PUNIA i IKONA, użyte kiepsko, słabo. Jednak jest jedna rzecz, która mnie cieszy. Widzę POSTĘP! Wyszłaś zwycięsko z klątwy beznadziejnych plotek niegodnych najgorszych szmatławców i weszłaś na wyższy poziom! Nie żeby coś, Twoje plotki nadal są strasznie denne, dlatego 3/10.

Osi : Po raz kolejny powiem: INTERPUNKCJA! Czasami nie ma jej w ogóle, czasami aż nadto. “Natychmiast szybko wstała”, matczyne zdolności domu? Oj, Adele… 2/10

Gabriella McCord : Nie rozumiem sensu tej plotki. Miało byc zabawnie, z przekąsem, a wyszła tandeta. Błędów masa. ‘’Otóż w pewną, marcową noc. Kiedy(…)’’ – nie powinno byc tu tak urwane. Dom ma matczyne i wojenne zdolności? Dużo powtórzeń, musisz się pilnować. Może uznasz, że się czepiam, ale cóż. Wszyscy znamy już do czego jest zdolna Sam i inne gwiazdy po alkoholu, ten temat już niestety oklepany. Z czystym sumieniem, nie umiem dać więcej niż 2/10.

Samantha Harris : Mila Kunis otrzymała dziś najlepsze oceny! Ciekawa jestem powodów tej metamorfozy… przy okazji stała stała się niestety bardziej wygadana i awanturnicza…ech…spójrzmy na tabelę wyników.

Mila Kunis – 10+9+8,5(!!)+9 = 36,5 – miejsce 1 – 6p. bonusowych

Justin Jones – 8+7+8+10 = 33 – miejsce 2 – 5p. bonusowych

Samantha Beach – 7+8+8+9 = 32 – miejsce 3 – 4p. bonusowe

Meg Hall – 7+7+6+7 = 27 – miejsce 4 – 3p. bonusowe

Adele Adkins – 4+3+2+2 = 11 – miejsce 5 – 2p. bonusowe

Chloe Michi Rodges – 3+1+2+3 = 9 – miejsce 6 – 1p. bonusowy

Samantha Harris : Mila znów na prowadzeniu! Swoją drogą jak oceniacie Gabriellę w roli jurorki? Moim zdaniem sprawuje się bardzo dobrze. Aż mogę sobie pogratulować wyboru jury! Patrząc na tak rozbieżne oceny cieszę się, że nie mamy tu samych Tyszkiewicz albo samych Pavlović! Ośka oczywiście nie mogła się powstrzymać i musiała mi życie uprzykrzyć połówkami *śmiech*. Dobra, dobra, wiem, że już czas na kolejne zadanie! W kolejnym odcinku czeka Was zmiana! Kojarzycie setki biografii wielkich gwiazd napisanych przez paparazzi lub “wiernych przeyjaciół”? Waszym zadaniem będzie napisanie wycinka z takiej właśnie publikacji. Każdy z Was będzie musiał zaopatrzyć swoją pracę w odpowiednią grafikę. Będą dodatkowe punkty za tzw. grafikę książkową. Na wiadomość prywatną wyślę Wam imię osoby, o której macie napisać. Biografia ma mieć minimum 20 zdań. Słowa-klucze to : przeczyszczenie(3x), znalezisko, wkład, stawonogi(2x), paralizatorem, gwiazdorzenie, rozwolnienie, wikipedią, małostkowy, wymachiwano(2x), zapieczętowanie, fenoloftaleina, kwasem solnym. Każde z trzech słów “przeczyszczenie” musi zostać użyte w innym kontekście, paralizatorem nie wolno paralizować, zapieczętowanie nie może się tyczyć rzeczy typu list, a kwasem solnym nie można oblać, ani nie można go użyć w tematyce chemicznej, podobnie jak słowa fenoloftaleina. Na oddanie prac macie czas do niedzieli 18 marca 2012 roku do godziny 14.Jak sądzicie? Czy uczestnikom uda się napisać prawdziwe arcydzieła, czy może polegną i zrezygnują? Wspomagajcie ich głosami! Dziękuję za wspólnie spędzony czas na antenie i do zobaczenia (oby) za tydzień!

Komentarzy 5 to “Master of Rumours S01E04”

  1. Allegra 11 marca 2012 @ 20:08 #

    Szaleństwo, dwie na 6 plotek o mnie, sama muszę sprawdzić w domu, czy mnie coś nie boli, jak tak się ich naczytałam. Ogólnie szkoda, że Martin zniknął z programu :C
    Niektórzy piszą coraz lepiej, a inni.. Według mnie generalnie jest coraz lepiej ;)

  2. Jamie Scott 11 marca 2012 @ 20:22 #

    nikt nie napisał plotki o mnie :(

    • Min Woo 11 marca 2012 @ 21:15 #

      Pocieszyć Cię? xD

      Dalej Beach!!!

  3. Julia Dashwood 15 marca 2012 @ 17:04 #

    Mila *___*

  4. Martin Merry 18 marca 2012 @ 12:14 #

    Szkoda, że musiałem zrezygnować…. Chętnie bym teraz wrócił do programu…. A zadanie na kolejny odcinek jest mega *lol* :)

Dodaj komentarz