Master of Rumours S01E08

17 Czer

Samantha Harris: Serdecznie witam na ogłoszeniu wyników pierwszej edycji “Master Of Rumors”! Przez kilka miesięcy nasi uczestnicy zmagali się z szalenie trudnymi zadaniami, słowami-kluczami, które każdego widza przyprawiały o ból głowy…Kto zostanie ogłoszony mistrzem plotek? Kto zajmie miejsce Gabrielli McCord w jury? Kto zgarnie nagrodę w wysokości… 500 brylantów! Tak dobrze słyszycie, nagroda jest ponad dwa razy większa niż ta zapowiadana! Nie będę już przedłużać. W ostatnim odcinku jury przyznali Justinowi 139 punktów, a Samancie 140, więc mieli praktycznie identyczne szanse na zwycięstwo. Wszelkie sondy i linie telefoniczne zostały właśnie zamknięte. *asystentka podaje kopertę, a Samantha powoli ją otwiera*. Miło mi ogłosić, że pierwszą edycję “Master Of Rumors” przewagą 19 głosów wygrywa…

…SAMANTHA BEACH! Gratulacje!

Dziękuję Wam za te wspólne miesiące spędzone przed telewizorami i na widowni. Dziękuję również za tak ciepłe przyjęcie mnie i mojego programu na antenie niezastąpionej WonderTV! Mam nadzieję, że spotkamy się już za kilka miesięcy na planie drugiej edycji! Oglądajcie już 16 lipca 2036 transmisję na żywo z gali kończącej sezon. Do zobaczenia!

Jedna odpowiedź to “Master of Rumours S01E08”

  1. Aaron Martinez 17 czerwca 2012 @ 16:33 #

    OMGOMGOMG, Saaaam! *_* wierzyłem w ciebie<3

Dodaj komentarz