Master of Rumours S02E01

22 Wrz

Samantha Harris: Dziś nadszedł ten dzień! Właśnie zaczyna się druga edycja “Master Of Rumors”! Pierwsza odsłona tego programu przyniosła nam wiele niesamowitych plotek, kontrowersyjnych wypowiedzi, skandali, ale może przede wszystkim dobrej zabawy? Przez całe dwa lata po finale poprzedniej edycji obmyślałam jak zwiększyć dawkę emocji serwowanych podczas czasu antenowego. Czy nowe logo, nowe jury i nowe atrakcje spodobają się widzom? Zobaczymy! Pierwszym zadaniem naszych uczestników było napisanie plotki na dowolony temat, bez ograniczeń co do długości. W tej edycji powraca oczywiście zmora wszystkich uczestników – SŁOWA-KLUCZE! Z racji tego, że to dopiero pierwszy odcinek, słówka były proste i było ich mało: rurociąg, domestosu, firanką, dziergała, silikon, przepuklina, ściera, turbiny gazowe. Tym razem w jury zasiądą: samozwańcza ikona i samozwańcza królowa  – ISOBEL STEVENS! Alternatywny artysta z podejrzeniem schizofrenii i z wieczną depresją – GASPARD CHANCELLOR! Zwyciężczyni poprzedniej edycji, podobno kiedyś dawała dupy za pieniądze – SAMANTHA BEACH! Jury już zajmuje swoje miejsca za panelem jurorskim, a tymczasem Audrey Horne już się przygotowuje do zaprezentowania swojej pracy!

 

 

 AudreyHorne

 

Isobel Stevens: Może nie jestem Liv Skjetne, ale czuję przedawkowanie przecinków. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie jakby zdania były dziwacznie skonstruowane i trochę utrudniało mi to czytanie. Wszystkie słowa są, ale szaleństwo poza nimi nie było zakazane, a zabrakło. Czemu Kaka.. tzn. Keke nie prezentuję swoich zdolności w sypialni? 5/10

Samantha Harris: Nie wiem co to za telewizja, ale z pewnością jakaś kiepska, skoro chciało im się chodzić po domu za Keke-psychopatką. Od dawien dawna szeptało się po kątach, że coś z nią nie tak. Teraz w końcu mamy dowody. Wszystkie słówka są użyte bardzo ładnie, podoba mi się Twój styl i Twój humor. Pasująca grafika. Wspaniały początek drugiego sezonu! Po tej plotce dużo od Ciebie oczekuję. Nie będę za słodka, w końcu to pierwszy odcinek, więc 8/10

Gaspard Chancellor: Och, Audrey! To, że Keke Palmer jest psychiczna, wszyscy wiemy od dawna, dlatego plotka brzmi bardzo wiarygodnie i sensownie. Ładny wstęp, plus za pogrubienie słów-kluczy. Dzięki temu lepiej się to sprawdza. No i fakt, że użyłaś wszystkich, sprawia, że dostajesz kolejnego plusa! Grafika na piątkę, wszystko ładnie podzielone i trzyma się kupy. Cóż mogę powiedzieć więcej? Podobało mi się i nie mam żadnych zastrzeżeń! 9/10

Samantha Beach: Odniosłam wrażenie, że troszeczkę przedawkowałaś z przecinkami. Słowa klucze zastosowałaś w niezmienionej formie, co wynagradza interpunkcyjne szaleństwo! Co do samej plotki – fajnie, że zrobiłaś z Keke idiotkę, bo w sumie ciężko jest doszukiwać się w jej karierze takich bomb! No może poza gwałtami, których dokonuje swoim wzrokiem! Nie jest źle, z tego co wiem to przez kilka osob już jesteś stawiana za faworytkę, więc lepiej podtrzymuj pierwsze w miarę dobre wrażenie. Na przyszłość stosuj HTML, bo przez brak wyróżnień (poza słowami kluczami i wstępem) wszystko się… zlewa? 7/10

 

 

BrittanySnow

 

Isobel Stevens: Jedno porównanie. Brazylijska telenowela, nie dość że przekombinowane to i za dużo, zdecydowanie za dużo odcinków! Koniec z budową samochodu już zupełnie bez sensu byle by upchnąć turbiny. Wszystko pomieszane i bez jakiegoś motywu przewodniego. 5/10

Samantha Harris: Niezła suczka z tej Bellatrix! A jeszcze jakiś czas temu była taka grzeczna, teraz jest momentami nawet wulgarna. W sumie z wymienionych czterech osób znam tylko ją i tego Sorensena. On był kiedyś z Osi, nie? Ten Arthur to mi wygląda na taką wannabe, a Piaget… po pierwsze co to za imię,a po drugie skoro podnieca się jedną zdechłą różą od chłopaka, to coś nie tak z nią. Arthurowi chciało się moczyć kijek w dwóch dołkach i ma teraz podwójne alimenty. Chociaż dziecko Katie może przecież należeć do Alexa… Świetny scenariusz na brazylijską telenowelę. A wiesz, co jest cechą takich właśnie telenowel? Akcja przewidywalna, wtórna. Opisana przez Ciebie afera dzieciakowa średnio mi się podoba, grafika niczego sobie. Słówka użyte bardzo dobrze, może z wyjątkiem tych turbin, bo wymienienie ich na liście zakupów jest banalnie proste. 5/10

Gaspard Chancellor: Ledwo przebrnąłem przez ten tekst. Straszne nudy, straszne! Słowa-klucze są, więc jest bardzo super. Grafika w porządku, tekst ładnie sformatowany, ale troche irytowało mnie ciągłe pogrubianie imion. Całość brzmi bardzo… Niewiarygodnie. Po prostu nie kupuje tego. Lista zakupów to już w ogóle przesada, no ale piszesz całkiem, całkiem, więc mam nadzieję, że troche się rozwiniesz! 4/10

Samantha Beach: O boże, nie wierzę w to, co przeczytałam! To jest genialne! Domestos w drinku, rurociąg w ustach Belli i ten pęknięty implant! JESTEM ZACHWYCONA! Czytając plotkę nie mogłam przestać się śmiać, ale za to nie musiałam czytać jej 2 razy, żeby wszystko świetnie zrozumieć. Niestety, jestem wściekła, że zamiast wymyślić coś swojego, napisałaś kontynuacje plotki z Daily. O ile dobrze zauważyłam, to słowa klucze są takie, jakie być powinny. Grafika jest świetna, HTML też, zdecydowanie byłaś lepsza od poprzedniczki! Chciałabym zobaczyć Arthura składającego ten samochód! Widok Belli i jej pękającego implanta zachowa mi się w pamięci do końca życia! Dobra robota! Wątpię, aby ktoś Cie dzisiaj pokonał! 9/10

 

 

LydiaCubbins

 

Isobel Stevens: Silikon, a nie silikonu.. powtórzenia, trochę interpunkcję bym poprawiła też. Motyw przewodni jest, Clarie jako kura domowa mi się podoba, fajnie że użyłaś pytania na początku i wstęp też mi się podoba, jednak im dalej tym mniej przypomina to styl pisania plotki. 5/10

Samantha Harris: Czyją właściwie siostrą jesteś? Cubbinsowe mnożą się szybciej niż króliki. Wracając do plotki – obrazek zazwyczaj wkleja się nad tekstem, nie na szarym końcu. Pasuje do tematu i jest zabawny. I to właściwie jedyne, co mi się tu podoba. Sama plotka jest średnio ciekawa, chaotyczna, źle mi się to czytało. No i nie użyłaś słówka “silikon” za co od razu masz 1/10 za niespełnienie warunków zadania.

Gaspard Chancellor: Hmmm, tutaj mam lekki dylemat. Tak średnio brzmi to jak plotka, za dużo tutaj szczegółów, ale jestem skłonny przymknąć na to oko, bo tekst ogólnie jest w miarę dobry. Czyta się przyjemnie, jest ładnie sformatowany, Dobry motyw z Osi dziergającą sweterki, to ci też muszę przyznać! Obcinam punkty za brak jednego słowa-klucza. Poza tym… No jest dobrze, ale nie aż tak dobrze, żeby szaleć z punktami. W każdym razie – potencjał jest! 4/10

Samantha Beach: Nie poczułam tego, co sprawiłoby, żebym z zaciekawieniem przeczytała to do końca. O Cubbinsie już chyba wszystko pisali, więc nie jestem jakoś specjalnie zaskoczona. No i widzę, że dzierganie wśród gwiazd jest coraz bardziej modne! Najpierw Keke, teraz Claire… Gdzieniegdzie brakuje przecinków. I KTO UKRADŁ TYTUŁ PLOTKI, HM? Pilnuj się Cubbins! Jeśli chcesz rozbawić mnie tak, jak twoja siostra, gdy zbierała grzyby w środku zimy, to lepiej jeszcze trochę poćwicz. Zmieniłaś formę wyrazu silikon, przez co poleci Ci jeden punkt. Fotkę mogłaś wstawić na początek artykułu, ale to już drobny szczegół. Ach, no i zdecydowanie nie chciałabym być na miejscu pana Cubbinsa! Szału nie ma. 4/10

 

 

MinWoo

 

Isobel Stevens: Fajnie się dowiedzieć, że Shirow to facet. Ogólnie bardzo mi się podoba, ciekawe podejście, dobry pomysł i zgrabnie napisane. 8/10

Samantha Harris: Ach to rodzeństwo… ile jest takich Tamokako w show-businessie! Chociażby niby-siostra Stevens, albo moja! Na początku muszę Ci powiedzieć, że nie kojarzę KOMPLETNIE tych japońskich gwiazd, więc następnym razem zostaw jakieś wskazówki *śmiech* Słówka są, na dodatek fajnie użyte! Tyle, że Twoja praca nie przypomina plotki, a bardziej krótkie opowiadane z cyklu “Historie Z Życia Wzięte”. Masz potencjał i chcę w tym sezonie wycisnąć z Ciebie wszystko. Jednak, co ja widzę na końcu? “!.”? Oj, punkcik poleci! 5/10

Gaspard Chancellor: Ohoho, chinks! Nie kojarze nikogo, ale i tak was kocham. Przejdźmy do tekstu… Jest troche za długi, ale ogólnie napisane w miarę poprawnie (w miarę, bo ja wykrywam tylko większe błędy.). Jest też w miarę wiarygodnie i w miarę sensownie. Słowa-klucze są na swoich miejscach, więc do tego też się nie mogę przyczepić. Z początku zalatywało trochę nudą, przez co musiałem podchodzić do czytania aż trzy razy, ale ogólnie… Jak na początek całkiem nieźle. No i grafika bardzo fajna! 6/10

Samantha Beach:  Co nieco wiem o rodzeństwu w show-biznesie, więc rozumiem Shirow. Jeszcze kilka miesięcy temu również ratowałabym moją siostrunię z takiej sytuacji, ale teraz życzę jej tego samego, czego życzą mi moi anty fani! Mniejsza, wracając do plotki, to żałuję, że nie było mnie na party hard, które urządziła Takako. Na kolejną imprezę chcę zaproszenia, ale może darujcie już sobie tej akcji ze spalinami, bo zatruwać się nie mam ochoty! Ładnie wykorzystałeś słowa klucze i cieszę się, że tym razem dziergana jest sukienka, a nie popularny ostatnio sweter. A ta sukienka z firanki autorstwa Shiorw wygląda jak komża dla ministrantów… czy to tylko moje skojarzenia? Fajna grafika, to co powinno być wyróżnione – jest wyróżnione. Niestety przeraza mnie fotka pana Miwa, wyszedł wyjątkowo niekorzystnie i… przerażająco? Ale za to nie będę Cie karać! 7/10

 

 

LeahSerrida

 

Isobel Stevens: Pisanie plotek idzie Ci zdecydowanie lepiej niż produkowanie filmów. Doceniam to, że w tak krótkiej ilości tekstu udało Ci się użyć wszystkie słowa a przy okazji zaciekawić mnie i rozbawić. Dalej brakuje mi tutaj stylu brukowców w pisaniu, ale widzę potencjał. 7/10

Samantha Harris: Ta plotka wydaje mi się strasznie… ciężka. Nie wiem dlaczego, ale zniechęciła mnie do czytania. Plus za dobór postaci – Bruno, który nigdy chyba nie był postrzegany jako wredna suka i Natalia Kills, która po długiej przerwie wraca na scenę. Jednak nie mogę oprzeć się wrażeniu, że czegoś mi tu brakuje! Czego? Mam nadzieję, że to Ty pomożesz mi to odkryć. 5/10

Gaspard Chancellor: Brakuje mi tutaj jakiegoś tytułu. zdjęcie całkiem ładne, ale oprócz tego… jakoś ubogo. Przydałby się też jakiś format tekstu. Słowa klucze są, więc tutaj nie ma problemu, ale znowuż… To jakoś nie brzmi jak plotka. Przynajmniej dla mnie. Zaczęłaś dobrze, ale potem wszystko zaczęło się walić. Błędów się nie dopatrzyłem, ale jest pare potknięć. Ogólny wydźwięk jest tutaj taki… hmmm… Nie wiem jak to nazwać. Mechaniczny? Przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie. Może taki już masz styl, zobaczymy w kolejnym odcinku. Jest okej, ale wymagam więcej. 4/10

Samantha Beach: Serrida, tobie też ktoś ukradł tytuł? Zadzwonię na policje, nie można tolerować takich kradzieży, skandal! Chyba nie chciałaś przedawkowywać z HTML, za co dostaniesz ode mnie klapsa, ale to już po programie, bo oglądają nas dzieci. Plotka jest ciekawa i zrozumiała, nie zauważyłam braku słów kluczy, ale wyróżnij je następnym razem, to sprawdzanie będzie łatwiejsze. Mam nadzieję, że masz nagranego przerażonego Bruna, bo za wpuszczenie takiego video będziesz mogła nieźle zarobić! Nie jestem zachwycona, że promujesz kolejny konflikt, bo ostatnio jest ich trochę dużo, a kolejny może nam trochę namieszać w głowach. Wszyscy się na siebie ostatnio zmówili? Mocne 5/10, bo na tle innych nie powodujesz, że z wrażenia mam ochotę oblać się wodą ze szklanki…

 

 

 

AmberRose

 

Isobel Stevens: Słabo! Powtórzenia, zdania które nie mają sensu. “Wszystko wydawało się dobrze, ale w dniu pierwszych prac na planie wszystko przestawało być wspaniałe.” – przeczytaj to jeszcze raz i sama stwierdzisz że gorzej tego zdania skonstruować się nie da. Zdecydowanie za dużo przecinków. Ponownie muszę docenić użycie wszystkich słów w tak krótkim tekście, zachowanie sensu i nawet trochę poczucie humoru. 3/10

Samantha Harris: Ja pierdolę, jaja sobie robisz? Biorąc Cię do programu miałam przed oczami Twoje wspaniałe plotki z bardzo dobrą grafiką. A co dostaję tutaj? Jedno wielkie gówno. Słówka użyte TRAGICZNIE, nie chciało Ci się pogrubiać, podkreślać, ani nawet wstawić obrazka! Plotka (?!) skandalicznie krótka. Beznadzieja, beznadzieja, beznadzieja. Patrząc na Twoje prace na DW i na to co zaprezentowałaś dzisiaj mam ochotę zwymiotować. Mam nieodparte wrażenie, że artykuły, dzięki którym dostałaś się do programu pisała zupełnie inna osoba. 1/10

Gaspard Chancellor: Dobre pytanie zadałaś na końcu, a odpowiedź brzmi: tak. To wszystko jest bardzo dziwne. Fajnie, że dałas link do zdjęcia, ale lepiej by to wyglądało, gdyby zdjęcie się wyświetlało. Ogólnie tekst jest napisany RACZEJ poprawnie, ale nie znam się na tym aż tak bardzo, więc skupię się na ogólnym wydźwięku, który był… Straszny. Silikon w biustonosz? Chciałbym to zobaczyć! Ech… Strasznie krótko, niechlujnie i… głupio. Dostajesz punkty tylko za użycie słów-kluczy. 1/10

Samantha Beach: Tak, to wszystko jest dziwne. Twoja plotka jest najdziwniejsza. Jesteś Adele drugiej edycji. Nie wiem po co promujesz jakiegoś nic nie wartego Jarosława Dziergałę. Plotka jest krótka, nudna, a ta grafika spokojnie mogłaby zastąpić wszystkie okropne rekwizyty potrzebne na rzecz tej reklamy. Tradycyjnie ktoś ukradł ci tytuł i na dodatek wyróżnienia. Skomentuje to wszystko popularnym tekstem z mediów: DNO I WODOROSTY. 1/10, punkt za słowa klucze.

 

 

 FrancescaX

 

Isobel Stevens: „Spytała o drogę o drogę“, ” byli na pijani” do tego mnóstwo powtórzeń, błędów składniowych i brak przecinków. Bardziej mi to wygląda na relację zestresowanego świadka niż doświadczonego reportera. 2/10

Samantha Harris: Podobna sytuacja jak u Amber. Nie postarałaś się, stać Cię na więcej. Wszystko byłoby O WIELE ciekawsze, gdyby zechciało Ci się rozbudować historię przedstawioną przez Ciebie historię. Obrazek… no cóż, mogłaś wybrać lepszy. Słówka użyte dobrze, z pewnością lepiej niż u Rose. To nie miało by szans na główną. Wybacz, ale jestem zmuszona dać Ci 2/10

Gaspard Chancellor: Dziwny ten tekst. Brzmi jak zbiór zdarzeń, które w żaden sposób się ze sobą nie łączą. Nie pogrubiłaś jednego słowa-klucza, więc tak troche niechlujnie też… Ten tekst jest dziwny. Wpatrywałem się w to wszystko w milczeniu przez 10 minut. Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć oprócz tego, że jest słabo. Gdybyś troche to wszystko rozbudowała, byłoby lepiej. No i oczywiście – to nie brzmi jak plotka. 2/10

Samantha Beach: GDZIE JEST TYTUŁ?! Boże, jak można zapomnieć o czymś tak oczywistym?! Rozwaliło mnie jedno zdanie: “(…)więc spytała o drogę swoją wierną przyjaciółkę Lynn Macos o drogę.” Chyba każdy wie, o co mi chodzi teraz. Ta impreza powinna wygrać nagrodę na najbardziej tandetny melanż roku. Jest kilka powtórzeń, fotka nie powala. Master of rumors to z ciebie nie będzie, ale staraj się dalej, to może rozwiniesz swoje zdolności. Nie jestem zachwycona, a myślałam, że nikt nie zniży się do poziomu Amber. I uwierz, że opisywanie imprez do takiego programu nie przejdzie, przynajmniej u mnie. 2/10

 

 

JoshPowersdow

 

Isobel Stevens: Nie wierzę w to, że Lily tak kiepsko się wypowiada. Kogo obchodzi przepuklina jej babci i program o turbinach kiedy a tle poniża się Adam Haye. Jedno słowo źle użyte, a sama historia gdyby bardziej skupiła się na Adamie byłaby lepsza. 4/10

Samantha Harris: Bardzo mi się podoba! Od przeczytania tytułu dręczyły mnie myśli, czy jego delikatne rączki nadają się do tej pracy, ale jak dowiedziałam się, że on jednak tylko okradł biedną Lily, to jego nowa profesja przestała mnie w jakikolwiek sposób dziwić. Obrazek niezły, jednak o wiele za mały i niewyśrodkowany. Niestety, brakuje u Ciebie jednego słówka: “domestosu”. Przykro mi, ale słówek nie mogę odpuścić. 1/10

Gaspard Chancellor: To brzmi jak plotka, fakt. Jest nawet troche śmieszne! Przyznaje, że gdy przeczytałem ‘Adam Haye czyścił mi rurociąg’ to zaśmiałem się szyderczo. No ale wróćmy do twojego tekstu. Jest ładny format, ładny tytuł i ładne zdjęcie. Zmieniłeś formę jednego słowa-klucza, więc będe zmuszony uciąć pare punktów. Całość jest niezła i chyba nie mam się do czego przyczepić.  5/10

Samantha Beach:  Dobrze, że nie wykorzystałeś mojego pomysłu z lewym skrzydłowym na śmieciarce, bo musiałabym odjąć ci punkty. Wypowiedź Lily jest bardzo chaotyczna i trzeba ją przeczytać kilka razy, aby zrozumieć jej sens. Pisz… łatwiej, że tak powiem. Ze słowami kluczami poszedłeś na łatwiznę, szczególnie stosując PRZEPUKLINA i ŚCIERA. Następnym razem włóż trochę więcej inwencji twórczej w plotkę. Ale wiesz co? Masz punkt bonus za tytuł!!! Niech osoby, które zostały z niego “okradzione” wezmą od Ciebie lekcję, jak skutecznie nie dać go sobie zabrać. Haye pasuje mi do tej plotki, nawet nie zważając na to, że już się z nim nie kłócę. Ach, no i pozdrawiam Cie, Adam! Mocne 6/10, gdyż byli lepsi. I jak będziesz znowu dawał takie małe zdjęcie, to nie zapomnij go wyśrodkować. Ach, no i zmieniłeś formę “domestosu”.

 

 

 

Dranna

 

Isobel Stevens: Jest okej. Powtórzę to po raz trzeci – BARDZO BRAKUJE MI STYLU BRUKOWCÓW! Gdyby to było lepiej napisane dostałabyś więcej, tak jest 6/10

Samantha Harris: Oto dowód, że krótka plotka może być dobra! Muszę Ci powiedzieć, że podoba mi się! Keke z psychowariatki nagle zostaje uczynną gwiazdą i wciąga w swoje niecne gierki dla PR-u samą Mariah Carey! No i ten silikon za 2 nuksy… chyba muszę zapytać Mooriah, gdzie za taką kwotę można sobie zrobić takie cycki! 7/10 bo i słówka dobrze użyte.

Gaspard Chancellor: Keke Palmer jako psycho loser? Jestem w stanie w to uwierzyć! Tak na poważnie to… Grafika bardzo w porządku, fajnie, że zaznaczyłaś słowa-klucze, no i format też całkiem, całkiem, ale mogło być lepiej. Znowuż, jak na plotkę, to jest tutaj troche za dużo szczegółów. Poza tym… No jest okej, ale wymagam o wiele więcej! 5/10

Samantha Beach: Fajnie! Jedna z najlepszych plotek zaraz po Brittany. Nie ma tytułu, więc uroczyście oświadczam, ze każda osoba, która nie będzie go miała, od razu dostaje jeden. Nie wiem dlaczego, ale Keke na tej fotce jest wyjątkowo czarna! Ciekawe sposób przerobienia grafiki *śmiech* Ładnie to wszystko zrobiłaś, podoba mi się zakończenie! No i akcja na rzecz ofiar wybuchów rurociągów jest EPICKA! Jestem pod wrażeniem. Słowa klucze są w dobrej formie, dobrze, że większość z Was je wyróżnia. Jest krótko i treściwie, więc miałabyś dużo komentarzy na DW.Trzymaj poziom, Dramma! Znaczy Dranna. 8/10

 

 

Ophelie

 

Isobel Stevens: No i wreszcie na koniec dostaję najlepszą plotkę. Wszystko ma sens, ciekawe wypowiedzi postronnych, niecodzienny pomysł, a i czyta się to dość wygodnie. 9/10

Samantha Harris: Jedna z najlepszych prac w tym odcinku! Plotka o Rihannie dziergającej sobie łaszki z firanek była świetnym pomysłem! Bbcode nie jest Ci obcy, zadbałaś o więcej niż jedno zdjęcie i opisałaś wszystko z humorem. Nie zgodzę sie jedynie, że jest o niej cicho – przecież zdobywa szczyty list przebojów. Moim zdaniem popełnia wielki błąd niszcząc te swoje szmatki. Fani daliby pewnie za nie tysiące! Ja za to dam Ci 8/10

Gaspard Chancellor: O, tutaj jest całkiem nieźle! Format tekstu – jest. Przyjemna grafika – jest. Przygłupawa historyjka – jest. Całość brzmi jak plotka, jest zabawna i ogólnie bardzo okej. Troche mi to zalatuje ‘artykułami’ z bravo, więc obetnę ci parę punktów, ale to po to, żeby cie zmotywować, bo mogą być z ciebie ludzie! 7/10

Samantha Beach: Te firanko-sukienki wcale nie są takie okropne! Plotka napisana trochę inaczej niż inne, ale podoba mi się to. Fotki w porządku, ładnie obrobione. Treść ciekawa i urozmaicona. Wybacz, że mówię trochę sucho od Twojej plotce, ale masz pecha, bo jesteś ostatnia, a ja już jestem trochę zmęczona ocenianiem. Pomysł był dobry i wykonanie też jest ok. Dobrze, że są wyróżnienia. Słowa klucze użyte całkiem dobrze, ale nie jest to i tak “plotka wieczoru” 7/10.

 

 

Samantha Harris: To już wszyscy. Ale chwila, przecież było 13 uczestników, prawda? Cóż, musiałam ową dwójkę wywalić na zbity pysk (Charlotte Troyę oczywiście przez telefon – ta kreatura nie powinna mieć wstępu do gmachu WTV) a Polly On Fire musiałam grzecznie pożegnać. Do tej pory nie oddała mi swojej pracy i nie ma z nią żadnego kontaktu!

Dostałam wiadomość, że głosy właśnie zostały podliczone. Zobaczy jak prezentuje się tabela wyników:

 

Ophelie: 9+8+7+7=31 – miejsce 1 – 9 punktów bonusowych

Audrey Horne: 5+8+9+7=29 – miejsce 2 – 8 punktów bonusowych

Min Woo: 8+5+6+7=26 – miejsce 3 ex aequo – 7 punktów bonusowych

Dranna: 6+7+5+8=26 – miejsce 3 ex aequo – 7 punktów bonusowych

Brittany Snow: 5+5+4+9=23 – miejsce 5 – 5 punktów bonusowych

Leah Serrida: 7+5+4+5=21 – miejsce 6 – 4 punktów bonusowych

Josh Powersdow: 4+1+5+6=16 – miejsce 7 – 3 punkty bonusowe

Lydia Cubbins: 5+1+4+4=14 -2 punkty(spóźnienie)=12- miejsce 8 – 2 punkty bonusowe

Francesca X: 2+2+2+2=8 – miejsce 9 – 1 punkty bonusowy

Amber Rose: 3+1+1+1=6 – miejsce 10 – 0 punktów bonusowych

Samantha Harris: Na szczycie dzisiaj OPHELIE i jej firankowe sukienki! Natomiast piach gryzie AMBER ROSE i jej reklama domestosu. Za chwilę po prawej zostanie otorzona ankieta, gdzie będziecie mogli głosować na swoich faworytów!

Nadszedł chyba czas na drugie zadanie! Uczestnicy muszą napisać: plotkę, temat to CHOROBY WENERYCZNE. Brak ograniczeń co do ilości zdań. Słowa-klucze: przebadany, czworaczki, wybrzuszenie, onomatopeja, kalkulatorem, przefaksowałam, wybitnie, nordyckie, wstrzemięźliwość, barmanka. Prace wysyłajcie na moje pw. Czekam na nie do niedzieli 30 września do godziny 23:59. Jeśli się spóźnicie, będziecie dostawiać punkty ujemne (1 dzień=-4, 2 dni=-6 itd). Zapraszam Was także do obserwowania etykiety #master-of-rumors2 gdzie znajdziecie wypowiedzi jurorów i innych uczestników, a także widzów i uczestników poprzedniej edycji! A teraz konkurs dla widzów! Chcielibyście znaleźć się w plotce któregoś z uczestników? Nie czekaj i napisz ciekawy komentarz, a może to właśnie wystąpisz w 3 odcinku! Dziękuję za wspólnie spędzony czas antenowy i do zobaczenia!

Komentarzy 13 to “Master of Rumours S02E01”

  1. Amber Rose 22 września 2012 @ 18:48 #

    jak pisałam ten artykuł to chyba byłam pijana!!! co ja wgl napisalam? Jarosław Dziergała, hahahahhaha

  2. Lynna Macos 22 września 2012 @ 19:13 #

    Świetne słowa klucze! Coś dużo dzisiaj o Keke, ale nie jest źle :P Czekam na kolejny odcinek :P

  3. Aura 22 września 2012 @ 19:44 #

    Dranna team!

  4. Francesca X 22 września 2012 @ 19:45 #

    Zgodzę się ze zdaniem Samanthy, że master of rumors ze mnie nie będzie.

  5. Arthur Stevens 22 września 2012 @ 23:06 #

    Najbardziej podobała mi się chyba plotka Ophelie i Brittany(nie z tego powodu, że tam byłem, haha 8)). Wydaje mi się, że w plotce Dranny zabrakło słowa „silikon”(był tylko przy grafice „silicon”), bo sprawdziłem cały tekst dwa razy. Dziwne, że nikt nie zauważył, ale OK! Jak na pierwszy odcinek to mi się podobało, chociaż plotka Amber mnie.. zdołowała xd gratuluje :D

    • Harris 22 września 2012 @ 23:53 #

      Jak najbardziej słówko „silikon jest” na samym dole plotki :)

      • Arthur Stevens 15 października 2012 @ 00:27 #

        faktycznie, zwracam honor! :D widocznie nie zauważyłem, hm.. ;>

  6. Una Holmes 22 września 2012 @ 23:11 #

    Ja jestem jak najbardziej za Audrey ! :3 Poziom odcinka całkiem niezły.

  7. Mariah Carey 22 września 2012 @ 23:48 #

    Poziom bardzo zróżnicowany… Jedni lepiej, drudzy bardzo źle…. Ale myślę, ze wszystko się rozkręci!! Czekam na kolejne odcinki :)

  8. Summa Eve 23 września 2012 @ 21:43 #

    Ophielie bezsprzecznie zmiotła kandydatów… a co innego zrobić z takimi co niektórymi śmieciami, którymi „artykułami” nazwać nie można? Czekam niecierpliwie na kolejny odcinek. Mam nadzieję, że konkurencja się wyostrzy, bo jest o co walczyć! Bierzcie się do roboty! Widownia oczekuje dowiedzieć się nowinek i… pikantnych szczegółów z życia gwiazd!

    • Summa Eve 23 września 2012 @ 21:43 #

      Ophelie*

  9. Josh 24 września 2012 @ 17:19 #

    Omg, teraz jak czytam swoje to jestem załamany,,, XD Ophelie, świetnie, należało się <3

  10. Alexandra Bearse 26 września 2012 @ 10:18 #

    Gratulacje dla Ophelie! Szkoda, że poziom odcinka nie jest tak genialny, jak być powinien, ale w końcu to pierwsze spotkanie z uczestnikami. Mam nadzieję, że ci, którzy nas teraz zawiedli pokażą w drugim odcinku na co naprawdę ich stać! Czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę ich plotkarskich umiejętności.

Dodaj komentarz