Master of Rumours S02E02

15 Paźdź

Samantha Harris: Witajcie w nieco spóźnionym drugim odcinku drugiej edycji “Master Of Rumors”! W poprzednim odcinku królowała Audrey Horne. Nie zobaczymy już naszych kolorowych uczestników – Amber Rose i Mina Woo. Przy okazji chcę zaznaczyć, że zadania są przedstawiane pod koniec każdego odcinka. Nie rozumiem, jak po łącznie ośmiu odcinkach ktoś tego nie rozumie. Dzisiejszym zadaniem była plotka o temacie CHOROBY WENERYCZNE, długość dowolna. Słowa-klucze to: przebadany, czworaczki, wybrzuszenie, onomatopeja, kalkulatorem, przefaksowałam, wybitnie, nordyckie, wstrzemięźliwość, barmanka. Dzisiaj oceniać uczestników będzie Gaspard wraz z Samanthą, a także nasz specjalny gość w zastępstwie za Isobel – Cornel!

 Audrey Horne

Samantha Harris: Przeczytałam jednym tchem! Bardzo mi się podobało, mamy coś co mogło się naprawdę wydarzyć, ale i typowe dla dziennikarzy kolorowanie faktów, bo z tego co mi wiadomo, to Gaspard by nie odebrał, a i ja nie robię za help line. Grafika ładnie mi pasuje. Wszystkie słówka bardzo dobrze, świetnie wręcz użyte. Masz ode mnie 9/10 bo na 10 to jeszcze za wcześnie!

Gaspard Chancellor: Bardzo długo, ale pewnie o wiele ciekawiej niż u Brittany, więc nie utnę aż tak dużej ilości punktów. Brzmi to jak plotka, bo wszyscy wiedzą, że nie odbieram telefonów od alkoholików na samym dnie. Ładnie napisane, pięknie sformatowane, grafika na piątkę z plusem, ale za długość muszę odjąć TROSZECZKE punktów! Właściwie to obcinam jeden. Tylko jeden, bo jest tak bardzo super! 8/10

Samantha Beach: GEEEENIALNE! uwielbiam czytać o alkoholowych ekscesach Liv i jej męża. Gdyby tego było mało, uwielbiam Skjetne i w ogóle jestem zachwycona! Odejmuje punkt za choroby weneryczne jako dodatek do całości, ale poza tym – kocham to! *oblewa się wodą z dzbanka* Ratujesz poziom dzisiejszego odcinka, Horne! Słowa klucze są w porządku, zdecydowanie bardziej postarałaś się przy tym zadaniu, niż przy pierwszym. 9/10

Cornel: Chyba mamy zwyciężczynie. Jest EPICKO dla mnie! Głupkowato, zabawnie, płytko. Fotki dopełniają wszystkiego! Marzyłaby mi się jednak bardziej prymitywna czcionka, nie pogardziłbym napisem rodem z painta! Za całość masz ode mnie 8/10

Brittany Snow

Samantha Harris: Podoba mi się! Plotka z tego marna, jednak czytając to czuć skandal w powietrzu. Uznam, że słówka “zraz” nie zauważyłam, chociaż głowiłam się, czy może chciałaś użyć jakiegoś związku frazeologicznego, którego nie znam. Ładnie użyłaś klucze, jednak brakuje mi jednego, a mianowicie “wybitnie”. Czy tak ciężko sprawdzić? Dopóki się nie nauczycie, ode mnie będą jedynki. Podejrzewam, że inni jurorzy nie będą tak surowi. Ode mnie masz pałę. 1/10

Gaspard Chancellor: Jezus Maria, nie ogarniam. Straszne nudy, ale czego mam się spodziewać widząc zdjęcie Aveyron? Nauczyłem się już trawić te długaśne i obszerne plotki, ale mam wrażenie, że tutaj jest zdecydowanie zbyt dużo szczegółów, przez co całość nie wygląda po prostu jak plotka i to mnie bardzo boli zawsze. No i brakuje ci słówka ‘wybitnie’. Ładne sprawozdanie, ale słaba plota. 2/10

Samantha Beach:  Barmanka B. to ja! *śmiech* Całość mi się podoba, ale przyczepie się do nieznanego mi wyrazu “zraz”, który pewnie zastępuje słowo “zaraz”. Zanotowałam sobie, że masz dostać za ponowne użycie chorób wenerycznych jako dodatek i za brak tytułu. Przecież tyle o tym ostatnio gadałam, a ty go nie wstawiłaś?! RANISZ MNIE! Fotki okej, chociaż ta pani w środku wygląda przedziwnie. Cała reszta mi się podoba, według mnie masz talent i nie martwię się o twój los w tym show. Obcinam punkty za brak słowa “wybitnie”. Trochę tych minusów się nazbierało i mimo, że plotka jest dobra, to muszę dać jedynie 5/10.

Cornel: Brak słowa “wybitnie”! Plotka jest na dobrym poziomie, ale obawiam się, że będę musiał obniżyć notę ze względu na brak słowa-klucza… dlatego daję 4/10

Lydia Cubbins

Samantha Harris: Początek jest okej. Budujesz napięcie i tak dalej. A potem BACH i na końcu nie wiem o czym czytałam. Musisz jeszcze popracować, bo chyba wszyscy chcemy, żebyś została zrozumiana. Wszystkie słówka są, aczkolwiek mogłabyś je wykorzystać lepiej. Dupy mi nie urwało, ale na 6/10 zasługujesz.

Gaspard Chancellor: Zaczynasz bardzo pięknie, ale potem dzieje się coś bardzo dziwnego. Barmanka grożąca Roberto kalkulatorem, rządająca nordyckich spodni? Hmmm… Owszem, plotki w większości są głupie, ale chyba nie aż tak. Tekst ładnie sformatowany, ale oddzieliłbym te akapity spacjami jeszcze… Ale to taka bardzo malutka uwaga. Ogólnie ładnie, ale jednak tak średnio. 6/10

Samantha Beach: Fajnie, że choroby weneryczne w końcu są głównym tematem – tak jak być powinno. Jako tytuł traktuję napis na fotkach, więc nie obetnę za to punktów. Sama plotka zawiera lepsze i gorsze momenty, ale wrażenie ogólne nie jest złe. Popracuj trochę nad interpunkcja i będzie dobrze. Widzę postęp od poprzedniego odcinka, więc jestem zadowolona z ciebie. A powód, dla którego według ciebie Roberto i Lily nie mieli dzieci jest świetny! Słowa klucze są okej, ocena 7/10

Cornel: Raczej nic nadzwyczajnego nie jest w tej plotce. Jest realna, użyte wszystkie słowa-klucze, jest trochę ciekawa, ale wypada według mnie przeciętnie. A dla przeciętnych daję 5/10

Leah Serrida

Samantha Harris: Od samego początku wiedziałam, że tyle mięsa nie może dobrze wpłynąć na zdrowie. To obrzydliwe. Aż dziwne, że raperowi się to podobało. Najmocniejszym punktem Twojej plotki jest grafika i formatowanie. I tyle dobrego mogę o niej powiedzieć. Treść bardzo przeciętna. 5/10

Gaspard Chancellor: Jest tutaj pare potknięć. Np. szczegóły o których wiedzieć może tylko sama zainteresowana, przez co od razu tekst traci na wiarygodności, ale muszę przyznać, że Haly z chorobą weneryczną krów brzmi śmiesznie. No i muszę przyznać punkty za ładnie sformatowany tekst i grafikę. 6/10

Samantha Beach: Jeśli Drake naprawdę poleciał na mięsną sukienkę Haly, to zaczynam się o niego martwić. Serio, czyż nie ma bardziej atrakcyjnych okazów w naszym show-biznesie? Fajny pomysł na wykorzystanie tematu chorób wenerycznych, ale całość brzmi raczej śmiesznie, niż poważnie – a sprawa jest chyba dość poważna. Grafika – ładna, nawet bardzo. Słowa klucze też w porządku i chyba nie mam nic więcej do powiedzenia. Jest lepiej niż ostatnio, ale nie spadłam z krzesła i nie mam ochoty oblałać się dzbankiem wody. 7/10

Cornel: Z trudem przebrnąłem na koniec tej plotki. Według mnie jest słabo. Brawa za to, że całość trzyma się jakoś kupy, ale końcowy produkt dupy nie urywa. Brakuje mi tutaj języka, który zazwyczaj używany jest przy plotkach – rozemocjonowanego, silnego. To bardziej przypomina mi reportaż z szkolnej wycieczki językowo. 4/10 za tą kupę, która jest jakoś zwarta, mniej lub bardziej…

 Francesca X

Samantha Harris: Masz wszystkie słówka. To chyba tyle dobrego. Obrazek tragiczny, historia mogłaby być bardziej rozbudowana, gdyż jest niesamowicie ogólnikowo. Pisane szybko, bez ładu i składu. Twoja plotka jest prawie tak nudna, jak artykuł dupoliza kuku palmer w Scanie. Mimo wszystko jest o wiele lepiej niż w zeszłym tygodniu, dlatego pokuszę się na 4/10

Gaspard Chancellor: Jest na pewno lepiej niż w zeszłym tygodniu, yay! Ale bez brawury, nie jest jakoś super-mega. Jest… średnio. Wszystko trzyma się kupy, niby wszystko jest, ale jednak czegoś brakuje niestety. Trudno mi się wypowiedzieć szczerze mówiąc, bo jest tak… Średnio. 5/10

Samantha Beach: Kurwa znowu mam czytać o skokach w bok Andreasa?! PRZECIEŻ TO BYŁO CAŁKIEM NIEDAWNO! Nie wiem czy przeglądasz daily, ale niedawno świat huczał na wieść o jego domniemanej zdradzie. Wiesz co, wkurzyłaś mnie! Dzbanek z wodą chętnie wylałabym na siebie z tych emocji, ale chętniej wyleje go na ciebie, gdyż mnie zirytowałaś. Głównym tematem miała być choroba weneryczna, a wyszło, że jest ona tylko dodatkiem do niezaspokojonego Andreasa. Grafika mi się nie podoba, do tego nawaliłaś powtórzeń. “Po kilku tygodniach stara się o potomstwo, Andreas spostrzegł, że na jego członku pojawiło się dziwne wybrzuszenie.” <- to zdanie dziwnie brzmi. Chyba powinno być STARANIA, nie? Słowa klucze okej. Całość mierna. 3/10

Cornel: Okej! Zanim zacznę oceniać powiem, że grafika jest nie “plotkowa”! Najbardziej przeszkadza mi napis “Bad Andreas?”, który napisany jest czcionką, która kompletnie nie kwalifikuje się do portali plotkarskich – za skomplikowany. Powiem szczerze, że na razie najbardziej prawdopodobna plotka, co z jednej strony jest dobre – bardziej możliwe, że coś takiego się stało, a z drugiej strony źle – nie ma tej głupoty, której szukam w dzisiejszym odcinku. 4/10

Josh Powersdow

Samantha Harris: To nie jest plotka, wygląda raczej na artykuł sponsorowany połączony z wywiadem. Nie takie było zadanie! Jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o tego typu akcje, jednak dzisiaj jestem na nie. Zdjęcia śliczne, bardzo mi się podobają. Jednak znowu dostaniesz ode mnie po dupie. Gdzie słowo “kalkulatorem”? Nie ma. Musisz być bardziej uważny jeśli chcesz dostawać ode mnie dobre oceny. Taka sama sytuacja jak u Brittany – dopóki się nie nauczysz wyższej noty niż jeden ode mnie nie będzie. 1/10

Gaspard Chancellor: Troszku słabo. To raczej takie… Ogłoszenie, informacja. Nie wyczuwam tutaj nigdzie plotki. No i zmieniłeś formę słowa ‘kalkulatorem’, więc muszę uciąć ci parę punktów. Grafika fajna, format też nawet daje radę, no ale… No. Trochę słabo jednak. 3/10

Samantha Beach: Podoba mi się twoje podejście do tego zadania. Na tle innych wypadasz oryginalnie i całkiem dobrze, chociaż całość jest dość chaotyczna. Fajnie, że są plakaty akcji – chociaż nie mają one wiele wspólnego z chorobami wenerycznymi. Świetnie wkomponowałeś w całość owe choroby – widać, że nie są one wepchnięte na siłę, tylko tworzą świetną całość. Za to należą ci się gratulacje. Pisz więcej w domu, a może zostaniesz moim następcą! Za tydzień dam ci punkt bonus, jeśli załatwisz mi kilka tych gadżetów, o których wspominasz w artykule *śmiech* Ogólne wrażenie – dobre. Z wielkim bólem serca muszę zabrać punkty za brak słowa “kalkulatorem” – 6/10

Cornel: Zacznę od tego, że “kalkulator” nie był słowem klucz, “kalkulatorem” nim jest. Strzeliłeś sobie w stopę kolego! To jedna rzecz, a druga jest taka, że właściwie Twoja plotka, plotką nie jest. Raczej częścią jakiegoś reportażu z wywiadem… Dla mnie najsłabiej! 2/10

Dranna

Samantha Harris: Połowę plotek z dzisiejszego odcinka można by skleić w jedną, bo temat kiły u Cubbinsa przewija się tu któryś raz. Podoba mi się! Liczyłam na coś takiego od Ciebie. Ciekawie przedstawiłaś cały temat, słówka użyte w miarę dobrze. Mamy kilka nieścisłości, no ale do przeżycia. Nie wiem czemu, ale Skjetne i Barth wyglądają trochę dziwnie. To mi się podoba! 7/10

Gaspard Chancellor: Troche ridiculous, bo żaden płód nie wytrzymałby w brzuchu Skjetne dłużej niż tydzień, a co dopiero czworaczki… Ale, no właśnie, przecież to plotka! No, więc jest całkiem ciekawie, nie powiem. Troczke zabawnie, troszke głupkowato, czyli tak ma być. Tekst całkiem ładnie sformatowany, jest okej. 7/10

Samantha Beach: Liczyłam na to, że zrobisz DRAMMĘ i trochę się zawiodłam. Tak – jest zdrada, jest akcja, ale jest też przewidywalność i nuda. Zdrada nie przejdzie u mnie. To po prostu bardzo oklepany temat, a prezentowanie tego w tym programie to żenada. Nie podoba mi się też, że temat chorób wenerycznych ponownie jest tylko dodatkiem do całości. Pierwsze zdanie twojego artykułu jest bezsensowne – bo mówisz, że już dawno temu słyszeliśmy o probie samobójczej Osi, ale dopiero teraz wyszło to na światło dziennie. NO WTF? Fajne fotki. Jestem zawiedziona, dzięki poprzedniemu odcinkowi pokładałam w tobie nadzieję, a teraz zaliczyłaś spory upadek. Słowa klucze są w porządku, ale dzbanek dalej stoi nienaruszony, a to o czymś świadczy – 5/10.

Cornel: Jedna z Najlepiej napisanych plotek do tej pory w programie. Jest ciekawie, jest zwięźle, nie czuję znużenia czytając ją, graficznie jest też dobrze. Jak już jednak wspominałem szukam w dzisiejszym odcinku czegoś surrealnego, tak głupiego, że aż śmiesznego, i tego też wymagam od graficznej strony. Dlatego powiem Ci szczerze, że jest dobrze, ale dla mnie może być jeszcze lepiej! 7/10

Ophelie

Samantha Harris: Świetne! Uśmiałam się! *śmiech* Plotka z krwi i kości, no i chwała Ci za to, że zaraziłaś Magdę czymś innym niż kiła, bo to się robiło już nudne. Słówka użyte naprawdę dobrze. Po prostu potrafisz pisać. Grafika jest dobra, ale moim zdaniem pierwsze i ostatnie zdjęcia są za małe. Plus za gif – fajnie wyszło. No i ten obrazek na końcu. Idealny! 8/10

Gaspard Chancellor: Ha! Ta plotka mnie rozbawiła. Nawet bardzo. Fagas z nordyckimi korzeniami, ciekawe o kogo chodzi! To brzmi jak prawdziwa plotka, gratulacje, udało ci się. Grafika całkiem okej, tekst sformatowany poprawnie, yay! Chyba nie mam się do czego przyczepić. Brawo! 9/10

Samantha Beach: Te migające zdjęcia są wkurzające. Nawet bardzo. Co do samej plotki – niby nie jest źle, ale jak dla mnie zaliczyłaś spadek formy. Tydzień temu z ciekawością czytałam o sukienkach Rihanny, a dzisiaj wciskasz mi opowieść o puszczalskiej Magdalenie. Od czasu mojego bytu show-biznesie Smith spotykała się tylko ze swoim mężem i Davidem-A, więc nie uwierzę w to, że nagle zachciało jej się zaliczyć przypadkowego faceta. Masz plus za fotkę na końcu artykułu – nie mogę przestać się z niej śmiać! Fajnie, że wymieniłaś objawy rzeżączki (o ile to są objawy tej choroby, nie znam się na tym!), bo to dodaje całości nutkę prawdy, którą spieprzyłaś w sumie doborem gwiazdy. Słowa klucze – fajne, poza klubem onomatopeja. Mało to oryginalne i do tego poszłaś na łatwiznę. Dalej dzbanek z wodą stoi nietknięty, co oznacza brak jakichś większych emocji mojej osoby, toteż dzisiaj masz tylko 6/10. Praca Leah bardziej mi się podobała, a tobie też chciałam dać 7, ale to wtedy nie byłoby sprawiedliwe.

Cornel: Ciekawa plotka. Jestem jednak dużym fanem ruchomych gifów, a tutaj są użyte bezsensownie. W ogóle powiem szczerze, że grafika w tej plotce nie powala i chyba jest najgorszym punktem tutaj. 5/10 za bardziej zwartą kupę niż u koleżanki Leah!

Samantha Harris: Mózgi naszej stacji podliczają punkty, a ja tymczasem wyświetlę Wam wyniki Waszego głosowania z ostatniego tygodnia. Jesteście ciekawi jak poradzili sobie Wasi ulubieńcy?

Audrey Horne    8    –    24%

Ophelie              4    –    12%

Brittany Snow    4    –    12%

Leah Serrida      4    –    12%

Josh Powersdow 3    –    9%

Lydia Cubbins    3    –    9%

Min Woo            2    –    6%

Dranna               2    –    6%

Francesca X       2    –    6%

Amber Rose       2    –    6%

Zsumujmy z głosami jury!

Audrey Horne – 8+8=16

Ophelie – 4+9=13

Dranna – 2+7=9

Brittany Snow – 4+5=9

Leah Serrida – 4+4=8

Josh Powersdow – 3+3=6

Lydia Cubbins – 3+2=5

Francesca X – 2+1=3

Amber Rose – 2+0=2

Min Woo – nie wysłał pracy

Samantha Harris: To oznacza, że 50 brylantów za wygranie odcinka dostaje Audrey Horne! Gratulacje! Nie zobaczymy już za to naszych kolorowych przyjaciół, czyli Amber Rose i Mina Woo, który nie wysłał prawdy. Nasze kalkulatory skończyły już pracę, czas więc spojrzeć na wyniki głosowania jury!

Audrey Horne: 9+8+9+8=34 – miejsce 1 – 7 punktów bonusowych

Ophelie: 8+9+6+5=28 – miejsce 2 – 6 punktów bonusowych

Dranna: 7+7+5+7=26 – miejsce 3 – 5 punktów bonusowych

Lydia Cubbins: 6+6+7+5=24 – miejsce 4 – 4 punkty bonusowe

Leah Serrida: 5+6+7+4=22 – miejsce 5 – 3 punkty bonusowe

Francesca X: 4+5+3+4=16 – miejsce 6 – 2 punkty bonusowy

Brittany Snow: 1+2+5+4=12 – miejsce 7 – 1 punkt bonusowy

Josh Powersdow: 1+3+6+2=12 – miejsce 8 – 0 punkty bonusowe

Samantha Harris: Dziś króluje Audrey Horne! Najniżej oceniony został Josh Powersdow. Właśnie otwarta została dla Was ankieta, w której możecie głosować na swoich ulubieńców! Jeden Wasz głos, to jeden dodatkowy punkt dla danego uczestnika, pamiętajcie o tym!

TRZECIE ZADANIE. Uczestnicy muszą napisać: plotkę, głównym tematem mają być jurorzy Master Of Rumors (ci obecni i ci z poprzedniej edycji):

  • Samantha Harris
  • Osi/Claire Reveiller-Cubbins
  • Gabriella McCord
  • Nevel
  • Bootylicious
  • Harajuku Bitch
  • Isobel Stevens
  • Gaspard Chancellor
  • Samantha Beach
  • Cornel

Nie wymieniłam Liv Skjetne, gdyż w tym odcinku były o niej 2 plotki, więc o niej nie piszcie. Do napisania plotki możecie wykorzystać jednego lub kilku jurorów. Maksymalnie 30 zdań, minimalnie 15. Słowa-klucze: wyemancypowany, koabitacja, przepierzenie, kartofel, moszna, brawurowo, przekłamane, wypito, oszustwo, łgarz, wymyśliła, proceder, wieżowiec, literówka. Prace wysyłajcie na moje pw. Czekam na nie do niedzieli 21 października do godziny 23:59. Jeśli się spóźnicie, będziecie dostawiać punkty ujemne. Ponownie zapraszam Was do obserwowania etykiety #master-of-rumors2 gdzie znajdziecie wypowiedzi jurorów i innych uczestników, a także widzów i uczestników poprzedniej edycji! Konkurs z poprzedniego odcinka wygrała SUMMA EVE. Gratulacje! Trzech losowo wybranych uczestników napisze plotkę z jej udziałem! Kolejny konkurs! Chcesz wygrać 50 brylantów? Napisz ciekawy komentarz i zagłosuj na swojego faworyta,  a może to właśnie Ty wygrasz? Do zobaczenia za dwa tygodnie!

Komentarzy 18 to “Master of Rumours S02E02”

  1. Dranna 15 października 2012 @ 18:02 #

    http://wonderlife.pl/daily/zobacz/20580/probowala-popelnic-samobojstwo/ – dopiero teraz? Chyba, że miała kolejną, o której nie wiedziałam. :D
    Chciałam tylko zauważyć, że wyświetla mi się logo mm, a czas mamy do 21 WRZEŚNIA.

  2. Keke "Kuku" Palmer-Carleton 15 października 2012 @ 19:40 #

    Hahaha, słowa Samanthfy Charris tak mnie rozbawiły, że niechcący zrobiłam bałagan w moim perfekcyjnym domu. Niestety ściera jest jeszcze mokra, ale mam tutaj egzemplarz ostatniego „Neonu” i wiem nawet czyj dział werwę i zetrę nim co trzeba. Szkoda mi będzie tylko niszczyć fajną gazetę, ale cóż, brud musi zostać uprzątnięty. Rudowłosa celebrytka na pewno mi w tym pomoże ;3

    A tak na poważnie Samanthfo – gdzie ten dystans do siebie, za którego brak tak ganisz innych? :)

    • Harris 15 października 2012 @ 21:14 #

      Zauważ, że ja powiedziałam jedno zdanie na ten temat, nie rozczulam się nigdzie indziej, więc mam dystans do siebie :) To Ty teraz starasz się wylać na mnie wiadro pomyj pokazując mi, jak to nie ma dystansu i jak to lepsza jesteś ode mnie :)

      • Keke "Kuku" Palmer-Carleton 15 października 2012 @ 22:13 #

        Kochanie – to „jedno zdanie” jest o ile się nie mylę odpowiedzią (w bardzo podobnym stylu) na „jedno zdanie” na Twój temat wypowiedziane przez mojego bardzo bliskiego przyjaciela w „MM”. Warto także dodać, że zaatakowałaś mnie w poprzednim odcinku, tam wypowiedziałaś nieco więcej niż jedno zdanie o ile mnie pamięć nie myli – więc wychodzisz na hipokrytkę słońce. Teraz czekam z niecierpliwością na kolejny odcinek MoR, albo numer Neonu (może zaprosisz Gazpherda i razem sobie o mnie pomówicie? O ile jestem tego godna oczywiście.) – coś czuję, że będziesz miała wiele na mój temat do powiedzenia (jak wyżej – o ile jestem godna). Kto wie – może sama zabawisz się w uczestniczkę i napiszesz plotkę o mnie? W końcu jesteś w tym bardzo dobra. PS. Uważaj na słowa, które nie funkcjonują w języku polskim, np. ‚wyrewolwerowany’…

  3. Harris 15 października 2012 @ 22:23 #

    Wybacz „słońce” ale ja nie zaczęłam od mieszania Cię z gównem. Na kilometr widać, że chcesz zrobić wielką dramę, świadczy o tym chociażby Twoja wypowiedź o MoR i NEONie w poście wyżej. Wiem, że słowo „wyrewolwerowany” nie funkcjonuje, chodzi tu przede wszystkim o rozrywkę, a nie o wyłonienie kolejnej polonistki do podstawówki :)

    • Keke "Kuku" Palmer-Carleton 15 października 2012 @ 22:46 #

      O, a więc cała ta jazda jest MOJĄ winą? Hahaha, to jest nawet lepsze niż Twoje docinki „na wizji”, serio. Jak to dobrze, że się nie dajesz, och, jak cudownie. Wcale mi nie odpowiadasz, tylko spoglądasz w inną stronę odwracając wzrok… PS. Skoro dla Ciebie rozrywką są choroby weneryczne, to gratuluję. Wszystkiego – mentalności, smaku, poczucia estetyki. Ja wysiadam.

      • Harris 15 października 2012 @ 22:50 #

        Widzę, że teraz zahaczamy o moją mentalność i smak? Spróbuj przeczytać moją wypowiedź i zrozumieć o co mi chodzi. Wtedy pisz te swoje komentarze :)

  4. Keke "Kuku" Palmer-Carleton 15 października 2012 @ 22:55 #

    Cholera, próbuję, próbuję i jakoś nie mogę. Czym jaśnie panią dotknęła moja osoba, że jaśnie pani przypisuje MI rozpętanie całej afery? Z tego co sobie przypominam, to małym kamyczkiem, który zaczął wywoływanie lawiny były słowa jaśnie pani w poprzednim MoRze. Chyba, że ja o czymś nie wiem – chętnie się dowiem, jeśli panienka raczy uchylić rąbka tajemnicy :)

    • Harris 15 października 2012 @ 22:59 #

      Kamyczek, jak to nazwałaś, jest mój. Było to tylko i wyłącznie w odniesieniu do pracy uczestnika, która mówmy sobie szczerze, nie przedstawia Cie w dobrym świetle. Wytykasz mi brak dystansu, a sama go nie masz.

      • Keke "Kuku" Palmer-Carleton 15 października 2012 @ 23:20 #

        Okej, plotka nie stawiała mnie w dobrym świetle, z tym się zgadzam, jednak absolutnie mnie to nie martwi, bo widać, że jest napisana z dużym przymrużeniem oka. Wręcz przeciwnie – cieszę się, że wylądowała na DW. Przeanalizujmy natomiast Twoją wypowiedź: „(…) skoro chciało im się chodzić po domu za Keke-psychopatką. Od dawien dawna szeptało się po kątach, że coś z nią nie tak. Teraz w końcu mamy dowody. ” – niby kto tak szeptał? Ach, nie musisz mówić, chyba wiem. A jak się okaże, że się mylę, to nieważne, dopowiem sobie kogoś innego. Nie wiem czy wiesz, ale takie zagrywki (połączone zresztą z komentarzami dwojga innych jurorów, nie pamiętam pseudonimów ;3) nie są przeze mnie odbierane, jako coś do czego powinnam zachować dystans. To jest ATAK na mnie. A w takich momentach zamierzam jednak odpowiedzieć, a nie udawać, że pada deszcz gdy ktoś na mnie pluje.

  5. BSnow 15 października 2012 @ 23:23 #

    To zdecydowanie zasługuje na 50 brylantów!

  6. Harris 15 października 2012 @ 23:24 #

    Jeśli każde moje słowo analizuje się dosłownie i odbiera w taki sposób, to brak mi chyba komentarza. Nie odpowiadam za to, co piszą inni jurorzy.

    • Keke "Kuku" Palmer-Carleton 16 października 2012 @ 00:07 #

      Dobrze wierz, że nie wymagam tego od Ciebie. Koniec tematu, chyba wszystko zostało już wyjaśnione.

  7. meghall1 16 października 2012 @ 16:33 #

    Dzisiejszy odcinek wymiata! Wszystkie plotki są świetne, naprawdę nieźle poradziliście sobie z tym zadaniem. :D

  8. Christina Aguilera 17 października 2012 @ 13:36 #

    Bardzo ciekawy odcinek! Ophelie spisała się na medal, bardzo ciekawa praca ;)

  9. Fergie 1 listopada 2012 @ 10:55 #

    Odcinek dobry, mimo iż poprzedni według mnie był lepszy.
    Podobały mi się plotki: Audrysi, Ophelie i Dranny. Brawo! Te 3 panie jak na razie zasługują na finał.
    W życiu nie pomyślałabym, że Skjetne jest alkoholiczką! :D ~Fergie

  10. Summa Eve 19 listopada 2012 @ 00:32 #

    Jak widać na załączonym obrazku, jak ktoś chce to potrafi. Co niektórzy ruszyli dupska i wyskrobali całkiem ciekawe historyjki. Nie mogę doczekać się następnego odcinka… Ciekawe dlaczego..? :>

Dodaj komentarz