Next Step S04E03

8 Maj

vdlhm9

Simon Curtis: Dzień dobry, a raczej dobry wieczór! Za oknem szaro i ponuro, a u nas w studio temperatura wciąż się podnosi! Na dziś przygotowaliśmy dla was coś… innego. Otóż nie zobaczymy pięknych nóg naszych tancerek oraz klat tancerzy, a ujrzymy ich w strojach z epoki renesansu, baroku oraz średniowiecza. Czy poradzą sobie z tańcami dworskimi jak i ludowymi? Przekonacie się sami! Dziś do eliminacji staną 3 pary, a na swojego faworyta z owej trójki będziecie mogli głosować do 14 V (WTOREK, realna data). Teraz jednak zajmijmy się naszymi tancerzami!

4qlqhx

1. Peony & Marc Vince – ALLEMANDE

Harajuku Bitch: Taniec mnie nie porwał, ale wypadło ci tańczyć jakiś francuski barok, więc miałaś chociaż okazję założyć fajną perukę. Ładna dziewczyna z ciebie, miło się patrzyło, więc obiektywnie mogę dać 6/10. 6/10

Xeth: Ah Peony, byłam pod wielkim wrażeniem Twojego walca w ostatnim odcinku! Muszę niestety przyznać, że tym razem poszło wam bardzo kiepsko. Powinnaś dostać porządnego kopa w tyłek, bo spodziewałam się Ciebie po raz kolejny na podium! 4/10

Simon Curtis: Ta suknia wirowała naokoło Ciebie i wirowała, że chyba przejęła całkowicie nad Tobą kontrolę. Zdecydowanie wolę, jak to Ty przejmujesz władzę na parkiecie. 5/10

Bloody Nicole: Peony, to była dla ciebie szansa, aby w końcu zachowywać się jak dama. Próbuj dalej, może w końcu się uda… 3/10

28l0cx

2. Nathes & Karen Oscroft – CHACONNE

Harajuku Bitch: Powinnam uprzedzić wszystkich, że największym fanem programu w moim domu jest mój syn Manolo, który wysyła mi wiadomości z instrukcjami jak mam oddawać oceny. Panie Rei, nie ma się pan czego bać. Podoba się pan mojemu synowi. 7/10

Xeth: Początek był świetny, jednak później całkowicie popieprzyły Ci się kroki, co cholernie rzuciło się w oczy. Całe szczęście w porę uratowała Cię Twoja znakomita partnerka, która lśniła w tym tańcu. Właśnie – ona tak lśniła, że wypadłeś przy niej marnie. 5/10

Simon Curtis: Cóż za powaga w tych oczach! Taniec przyzwoity, jednak brakowało mi kontaktu wzrokowego między Tobą, a Twoją partnerką. 6/10

Bloody Nicole: Było w porządku, masz grację, kiedy podskakujesz w białych kalesonach!6/10

30vm90o

3. HANNAxx & Jim Savory – LOURE

Harajuku Bitch: A na Ciebie zwróciłam uwagę już tydzień temu i pomyślałam, że mam wobec ciebie plany młoda panno! Zauważyłam też, że nikt mnie nie poinformował o temacie dzisiejszego odcinka, bo to już trzeci barokowy taniec pod rząd. Nie wyglądałaś jak idiotka, więc należy ci się 8/10. 8/10

Xeth: Widać, że w każdy taniec wkładasz całe swoje serce i Twoje ciało samo się rwie, aby trochę potańczyć. Tworzycie z Jimem coś wspaniałego, że aż chce was się oglądać. Tacy ludzie powinni być w tym programie! Gdyby nie to jedno, małe potknięcie, to dałabym Ci dzisiaj dziesięć punktów! 9/10

Simon Curtis: Hanna, co się dziś z Tobą stało? W ogóle tego nie czułem. 3/10

Bloody Nicole: HANNAxx, popraw pióra w kapeluszu i możesz tańczyć dalej. 8/10

6yd16p

4. Rose Jagger & Jack Medlina – MEUUET

Harajuku Bitch: Coś wam dzisiaj nie wyszło, ale nie martw się. Wszystkie te tańce wyglądają tak samo i są właściwie bezużyteczne. 3/10

Xeth: Nasza mała, początkująca skandalistka wypadła dzisiaj całkiem dobrze! Mimo tego czegoś mi brakowało.. Trochę więcej treningów i z pewnością będzie lepiej! 7/10

Simon Curtis: Liczyłem na magię w tym tańcu, a było straaasznie nudno. 5/10

Bloody Nicole: Tańczyłaś sama? Bo miałaś gdzieś swojego partnera. Oby spadła ci peruka. 4/10

fd59hl

5. Dean Snyder & Jodie Giles – SALTARELLO

Harajuku Bitch: Zawsze czuję się zadłużona wobec ciebie przez to, że kiedyś byłeś mężem mojej “ekscentrycznej” szwagierki. Ty mógłbyś prowadzić ten program a ty tak tańczysz jak ci zagrają? Za takie niskie ambicje dzisiaj 3/10. 3/10

Xeth: Jestem w stu procentach przekonana, że to właśnie będzie taniec wieczoru! Lepiej nie dało się tego zatańczyć, a od dziś jestem waszą wierną fanką! 10/10

Simon Curtis: W końcu coś, na co mogłem patrzeć bez zakrywania oczu! Kilka drobnych błędów się pojawiło, Twoja ulizana fryzura też mi za bardzo nie pasuje, ale i tak było świetnie.8/10

Bloody Nicole: Serwują mi za mało alkoholu, ale uwierz, że mało brakowało, a bym do was dołączyła! 9/10

2sbakp4

6. Terry Fault & Lucy Roe – BASSE DANSE

Harajuku Bitch: Ponownie za ingerencją mojego syna jestem zmuszona dać wysoką ocenę. Chyba za bardzo się wczuł, bo poprosił o renesansowe przyjęcie urodzinowe w którym on byłby latynoską księżniczką uwięzioną na szczycie wieży a ty rycerzem, który go ratuje. To jak będzie? Na zachętę dam nawet 8/10. 8/10

Xeth: Oj Terry, zawiodłam się! Dupy nie urywa a spodziewałam się czegoś zajebistego! 4/10

Simon Curtis: Mam mieszane uczucia co do Twojego występu, więc stawiam na pięć punktów, a dodatkowy punkt poleci za Twoje ślicznie wypastowane buty. 6/10

Bloody Nicole: Przyszedłeś, odtańczyłeś, możesz już iść. 3/10

k86j5

7. Joseph & Amanda Fletcher – GALIARDA

Harajuku Bitch: JOSHEP, nie wiem co ci powiedzieć. Nie jestem pod wrażeniem. Fanki na pewno chcą, żebyś jeszcze trochę potańczył, więc 4/10. 4/10

Xeth: Co prawda było trochę niedociągnięć, ale ten taniec poszedł wam całkiem nieźle! Myślę, że Twoja partnerka wybaczy Ci te małe błędy i jak najszybciej zaczniecie nad nimi pracować. 9/10

Simon Curtis: Josephu mój kochany, dziś nie przeinaczę Twojego imienia tak, jak Ty przeinaczyłeś niektóre z kroków. Gdybyś więcej poćwiczył moja ocena byłaby na pewno wyższa. 7/10

Bloody Nicole: Byłeś jak drewniana belka, dobrze, że to nie konkurs tańca w wodzie, bo był utonął. 3/10

5aqn0p

8. Matthew Bouchard & Tracy Soutter – KONTREDANS

Harajuku Bitch: Wiem już jakie dwie rzeczy nie są twoją mocną stroną. Tańczenie i pisanie fantasy fiction. Na szczęście jesteś jeszcze młody i masz dużo czasu na znalezienie swojej pasji. 3/10

Xeth: To miał być taniec? Lepiej zatańczyła by to moja siostra, która ma dwie lewe nogi.. Bouchard, bierz się do roboty! 3/10

Simon Curtis: Mam chyba dziś bardzo dobry dzień, bo podciągnę Ci Twoją ocenę do maksimum. 5/10

Bloody Nicole: Brawa mnie rozbudziły, bo byłam bliska zaśnięciu. Mam nadzieję, że te oklaski były dla mnie, bo tobie się nie należą. 1/10

xauy6t

9. Charlotte Troya & Arthur Newman – PAWANA

Harajuku Bitch: Gratuluje! Po porażce z poprzedniego tygodnia wracasz z jednym z najlepszych występów dzisiaj. Inni jurorzy na pewno się zgodzą. Trzymaj formę! 7/10

Xeth: Oh Troya, dla mnie dzisiaj gwiazdą jesteś TY! Uczeń przerósł mistrza! Szkoda tylko, że na końcu spieprzyliście sprawę, mogło być tak pięknie! 9/10

Simon Curtis: Nonono, co za gracja moja droga! Powaliłaś mnie tym tańcem, z chęcią zamieniłbym się z Twoim partnerem. 10/10

Bloody Nicole: Jesteś bardzo classy. Możemy się zaprzyjaźnić. 9/10

4rzv6a

10. Riyad Kaynetli & Victoria Garrard – PASSEPIED

Harajuku Bitch: Wolałam kiedy nie byłeś taki biały i zamerykanizowany. Byłeś zakazanym owocem Bliskiego Wschodu, ale tańcujesz jak Barysznikow! 10/10

Xeth: Mam dziwne wrażenie, że gdyby nie Twoja partnerka to stałbyś w miejscu i nie wiedział, co ze sobą zrobić. Może warto poświęcić trochę więcej czasu na treningi? 4/10

Simon Curtis: Obydwoje pięknie wyglądacie, a w szczególności Twoja partnerka, od której nie mogłem odciągnąć wzroku. Mam nadzieję, że nie popełniałeś wielkich gaf, bo z tego, co widziałem u Ciebie podczas tańca wszystko wyszło bardzo dobrze. 8/10

Bloody Nicole: Pierwszy raz słyszę o takim tańcu, ale wykorzystam go dzięki tobie podczas kolejnej trasy koncertowej!!! 10/10

4s1qaq

11. Keke Palmer & Fran Quaint – KURANT

Harajuku Bitch: Kolejna która mogła prowadzić ten program a wolała się pocić! Kuku, darling, było dobrze, ale muszę cię trochę zdemotywować, żebyś przyszła poprowadziła mi jakiś program a nie brała w nich udział. 6/10

Xeth: Keke, Keke, Keke.. co ja mam z Tobą zrobić? Boje się cokolwiek powiedzieć, bo zaraz posądzą mnie o #rasizm, dlatego powiem, że wcale nie było tak źle! Jeszcze trochę i będziesz gwiazdą tej sceny! 7/10

Simon Curtis: Keke, uwielbiam Cię ponad wszystko, ale mam nadzieję, że będę Cię mocniej uwielbiał w następnym odcinku, bo dziś szczęka mi nie opadła. 5/10

Bloody Nicole: Keke, nie mogę za bardzo narzekać, ale to nie jest poziom, do którego aspirujesz. Tym samym nie możemy się na razie przyjaźnić. 6/10

2yypcmg

12. Isabel Matters & Rick Hebden – SARABANDA

Harajuku Bitch: Swego czasu to ty w mojej głowie miałaś zasiąść na moim miejscu i oceniać. Za nazwanie jakiejś uczestniczki puszczalską zdzirą dałabym ci dziesiątkę w postaci premii, ale stoisz a właściwie chwiejesz się tu przede mną jakbyś była pijana i na dodatek ten bolesny upadek na twarz! Pomyliłaś rolę, takie coś przystoi tylko jurorom! 1/10

Xeth: Przepraszam, czy to miał być taniec? Bo mi się wydaje, że na scenę wparował słoń i hipopotam, którzy uciekli z pobliskiego zoo. Pozwolę sobie zostawić to bez komentarza, ponieważ program oglądają również dzieci.. 3/10

Simon Curtis: Przeżyłem ten taniec, więc nawet śmierć nie jest mi teraz straszna. Skarbie, takie coś nie przejdzie ani razu więcej. 2/10

Bloody Nicole: Czy w twojej peruce są robaki? Bo nie wiem, co innego może wytłumaczyć coś tak tragicznego. 2/10

rh0704

13. Kasandra Beach & Jan Spender – FORLANA

Harajuku Bitch: Chyba nigdy nie widziałam żadnej Beach w sukience za kolano! Może i Evelyn Harris jest niespodziewaną breakout star waszego show, ale ty jesteś breakout star tego programu! Manolo was uwielbia, ja na was zarabiam. Nie będziesz potrzebowała reklam z prośbą o głosowanie w tym tygodniu. 10/10

Xeth: Ten brzuszek zamiast utrudniać Ci taniec tylko Ci w nim pomagał. Coś czuje, że tworzą się tam małe tancerki albo mali tancerzy! Wyglądacie olśniewająco! P.S – Kasandra, udowodniłaś, że umiesz tańczyć nie tylko na rurze! 9/10

Simon Curtis: Bardzo miłe zaskoczenie po poprzednim występie! W końcu widzę Cię pełną gracji i powagi, co mi się bardzo podoba. 8/10

Bloody Nicole: Prawdziwa DIVA! To był taniec dla ciebie. Piękne zakończenie. 10/10

——————————————————————————————————————————————————————————

Simon Curtis To już wszystkie emocje związane z tańcem. Spójrzy jak miewa się nasza tabela wyników:

1. Kasandra Beach & Jan Spender – 37/10
2. Charlotte Troya & Arthur Newman – 35/10
3. Riyad Kaynetli & Victoria Garrard – 32/10
4. Dean Snyder & Jodie Giles – 30/10
5. HANNAxx & Jim Savory – 28/10
6. Nathes & Karen Oscroft – 24/10
6. Keke Palme & Fran Quaint – 24/10
7. Joseph & Amanda Fletcher – 23/10
8. Terry Fault & Lucy Roe – 21/10
9. Rose Jagger & Jack Medlina – 19/10
10. Peony & Marc Vince – 18/10
11. Matthew Bouchard & Tracy Soutter – 12/10
12. Isabel Matters & Rick Hebden – 7/10

Simon Curtis: Gratulacje lecą do Kasandry Beach! Nieźle się uwinęłaś po poprzedniej wpadce. Oczywiście gratulujemy również Charlotte i Riyadowi, byliście świetni. Niestety, dziś nie poradzili sobie Peony, Matthew i Isabel. To na nich będziecie mogli głosować w ankiecie decydującej o tym, kto z tej trójki pojawi się w kolejnym odcinku.

Prócz tego mam również dla was mały KONKURS. Macie jakieś wizje dotyczące kolejnych tańców naszych kochanych tancerzy? Jeśli tak – wystarczy przedstawić nam go w komentarzu pod tym odcinkiem, a twórca najciekawszej propozycji otrzyma 50 brylantów!Pozostaje mi już tylko życzyć powodzenia i dobranoc!

Jedna odpowiedź to “Next Step S04E03”

  1. Audrey Horne 12 Maj 2013 @ 21:13 #

    Uczestnicy są coraz lepsi :D Ale moimi faworytami i tak zostaną… Uch, za dużo by wymieniać :/ Za duży wybór wśród tylu wspaniałych tancerzy!

Dodaj komentarz