Master Of Rumors S03E03

25 Gru

3660

Samantha Harris: Witam wszystkich, czas na trzeci odcinek trzeciej edycji “Master Of Rumors”! Sytuacja z zeszłego tygodnia nam się powtarza, Holly Hagan i Sarah Verille ponownie siedzą z zaciśniętymi pudełkami Xanaxu w rękach. Która odpadnie? I… znowu obie zostają przez rezygnację Dustina Hoffmana. Mówiłam już, że głupi ma szczęście? Ciekawa jestem, czy dzisiaj przedstawią coś porządnego, w końcu zadaniem była plotka o długości minimum 30 zdań, więc nie mogą przedstawić nam krótkiego potworka! A jaki był temat i słowa-klucze? Teksty naszych uczestników miały być w jakiś sposób powiązanie ze SPOŁECZEŃSTWEM. Słowa-klucze: statek, stasimony, koalą, okularem, zahaczając, Kuala Lumpur, renderowanie, klarowne, pomagierem, grą, nadwaga. Jak sobie poradzili? Zanim przejdziemy do plotek, powitajcie gorąco Harajuku Bitch, która do końca sezonu zastąpi nam Mitsuko Takashi!

Cock Captures (obecnie Victoria Pattison)

Harajuku Bitch: To druga plotka pod rząd od ciebie, która czytam i wydaje mi się nielogiczna. Dlaczego po próbie gwałtu Adams przyjęła jakieś dziwne tabletki od byłego narzeczonego? Przynajmniej dwa słowa klucze użyte niepoprawnie, a to wszystko w artykule, który nijak ma się do społeczeństwa. Bardzo słabo nawiązane do zadanego tematu i jeszcze sie wynudziłam. 1/10

Samantha Harris: Na wstępie Ci powiem, że jestem dumna z Twojego postępu w dziedzinie formatowania tekstu. W pierwszym odcinku absolutnie żadna część się nie wyróżniała, a tutaj aż przyjemnie na to patrzeć! Co do samego tekstu, to nie wiem, wydaje mi się, że trochę za mało się tu dzieje przez większość plotki. Dopiero pod koniec mamy jakąś akcję i jej wszelakie następstwa. Dam Ci 5/10 i nadal oczekuję od Ciebie jakiejś bomby w kolejnych odcinkach!

Brittany Snow: Ha, ha, ha, nie, to absolutnie nie jest zabawne *śmieje się w głos* Cóż, nie wiem, czy bardziej rozbawiła mnie niedorzeczność całej tej sytuacji, czy określenie „fani Callie Adams” – kto Callie Adams? Zresztą zdanie „Nie zdradzę [jakmutam]” też jest dość ironiczne, prawda? Jak to się mówi – karma jest suką, złotko. Co do samej plotki, to sama nie wiem, co mi nie pasuje (NIE MAM PO PROSTU POJĘCIA!), ale mh-mh, tylko poprawnie. 6/10

Charlotte Troya: Tylko włączę plotkę, a tu już w samym nagłówku jest błąd – poza tym zastanów się, raz Kuala Lampur, a drugi raz Kuala Lumour. A potem mam mętlik w głowie i co mam począć? „Wynajęli jeden apartament na najwyższym piętrze z którego wynurzyli się dopiero wczesnym rankiem” Czy ten apartament był basenem, że się z niego wynurzyli? I JEZUS MARIA DZIECKO KOCHANE TEN DOKŁADNY OPIS KOPULACJI MOGŁAŚ JUŻ SOBIE ODPUŚCIĆ. Oprócz tego artykuł naprawdę dobry i skandaliczny, nono! 7/10

Holly Hagan

Harajuku Bitch: Ponownie, słabe nawiązanie do tematu. Plotka lepsza niż twojej koleżanki, którą zwą kutasową a i potrafiłaś w miarę sensownie użyć klucze. Niech stracę, dam te 2/10

Samantha Harris: Trochę bez polotu to wszystko, jakby Ci się nie chciało tego pisać. Jedyne, co tutaj ociera się o tematykę społeczeństwa, to ze 4-5 zdań o proteście przed hotelem. Ciekawa jestem, co napisze Twoja koleżanka Verille, bo jeśli dostanie więcej punktów niż Ty, to może nie być z Tobą dobrze. 3/10

Brittany Snow: Nie no, nie przemawia to do mnie. Czegoś mi tu brakuje, mimo że jest w tym potencjał. Może trzeba było ciągnąć temat lotniska? Sama nie wiem. Wszystko jest napisane tak na odwal się. Zresztą znowu – ludzie, pisać o sobie! Ech, jesteście niereformowalni… A, i jeszcze dojrzałam jedną literówkę! 4/10

Charlotte Troya: Pieprzenie o koali, a na początku zdjęcie ze strusiem, gdzie tu logika? Nie dopatrzyłam się żadnego błędu, oprócz przerażającego „ternu” na samym końcu plotki. W sumie to plotka dobra, ale taka jakaś no, bez polotu. 8/10

Sarah Verille

Harajuku Bitch: Dlaczego ja muszę czytać plotki o Osi w tym programie? Czy ona sama już nie promuje się wystarczająco bez tego? Z trudem dotarłam do końca plotki. Gdzieś w połowie straciłam wątek i już go nie odzyskałam. Jak zwykle, charakterystyczny koniec bez zapowiedzi. Jeśli nie odpadniesz w tym tygodniu, to podziel następna prace na akapity, bo z samym przerzutniami trudno to strawić. 0/10

Samantha Harris: Do ostatniego zdania nie wiedziałam właściwie, o czym jest ten tekst. Dodatkowym minusem było kilka powtórzeń, fatalne formatowanie i zupełnie dupy wzięty gif Osi. Tak naprawdę jedyny pozytyw, to wykorzystanie wszystkich słów kluczy. I już Ci miałam dać jedynkę, ale przecież nie policzyłam zdań. Masz pełno bezsensownych, złożonych, ciężkich do czytania potworków i w efekcie powstało coś długiego i nudnego. Coś, co ma o około 14 zdań za mało. Brawo, dzięki Tobie Holly może spać spokojnie. 0/10

Brittany Snow: No nie no! Masakra. Myślicie, że już jestem za stara i zbyt zgorzkniała, żeby być w jury? Po prostu nie mogę. To naprawdę nie jest, hm, dobre. To jest plotka? Chyba nie. I ten gif! Boże, jak on mi działa na nerwy! Droga Claire, nie obraź się, ale schowaj te cyce, dziewczyno! Podobno masz być babcią! 3/10

Charlotte Troya: Och, dzięki za tę wskazówkę geograficzną na samym początku, oświeciłaś naród. „Celem jej eskapady była nadwaga” Jak celem eskapady może być nadwaga? Nadwaga to najwyżej mogła być przyczyną, ale nie celem. Chyba, że tam się wybrała, aby żreć w malezyjskich McDonaldach i dostać tej nadwagi. No i skoro koala był samcem, to raczej „ze swoim„, a nie „swoją„. „Zaraz po wejściu na statek, zamieściła na swoim oficjalnym profilu wpis, W KTÓRYM PRZECZYTAĆ, że wybiera się na plan filmu” BOŻE JEZU CO. Nie ogarniam tej pracy, za dużo tu nawalone wszystkiego. 5/10

Kourtney Mary Kardashian

Harajuku Bitch: Widzę, ze zastosowałaś moje porady i zarobiłaś tym pare punktów. Mogłaś darować sobie to ostatnie zdanie, ale rozumiem. Baby steps. Może nie powaliłaś mnie ta plotka, ale wykazałaś się odrobinę wiekszą pomysłowościa albo chociaż wysiłkiem niż twoje poprzedniczki, wiec hojnie 4/10

Samantha Harris: Tak sobie myślałam, co Ci napisać i czym uzasadnić swoją ocenę, ale nie muszę się wysilać – masz Kaula Lumpur, a nie Kuala. Według zasad, do których stosuję się od pierwszego sezonu jest to ocena 1/10. A szkoda, bo widać, że się starałaś, zaliczyłaś duży postęp i nie zaserwowałaś długiego potwora, gdzie na drugim akapicie gubię wątek. Byłoby 6, może nawet 7, a jest co jest. Szkoda.

Brittany Snow: Długie i niezbyt ciekawe. Styl jest jakiś ciężki, przynajmniej dla mnie. Nie czyta się tego jak takich typowych plotek – łatwo, przyjemnie i odmóżdżająco. Jeszcze Cię dobrze nie pamiętam, ale to chyba z Tobą mam zawsze ten problem, prawda? Nie jestem pewna. No nie ważne. Jeśli tak, to może dam Ci punkt więcej na zachętę. 4/10

Charlotte Troya: „Pierwszym miejscem, które odwiedziła była restauracja „Kobico”, gdzie rozkoszowała się smakami tamtejszej wyspy.” Kuala Lumpur to półwysep, nie wyspa, sorcia. „A po chwili sama zachowywała się, jak zdziczała koala.” Ach, moje ukochane przecinki. „Wpadła na dziecko, którego dręczyła wysoka nadwaga i skręciła sobie kostkę pod jego ciężarem.” To ona wpadła na niego, a nie on na nią, więc jak pod jego ciężarem mogła sobie skręcić kostkę? Ale bardzo się ciesze, że plotka dobrze przemyślana, lofki kiski. 8/10

Kikkan

Harajuku Bitch: Niechlujne. Od cholery słów śmieci, błędów ortograficznych i niepotrzebnych cudzysłowów. Ta plotka mogła a właściwie powinna być o połowę krótsza, bo byłam tym już tak znużona, ze zaczęłam tylko skanować zamiast czytać ze zrozumieniem. 0/10

Samantha Harris: Właściwie, to nie wiem co się dzieje. Kiedy oni się napili w końcu? Przed wejściem na statek byli trzeźwi, tak? Ale chwilę potem już wstawieni? Oni na tym statku płynęli, czy cała akcja rozgrywała się, gdy ten był cały czas przy brzegu? I wybacz, ale skąd tam kurwa “przejeżdżający w pobliżu” czołg? Nic nie rozumiem, nie wiem co się dzieje, zdania masz, słowa masz, dziękuję, wysiadam. 1/10

Brittany Snow: Ech, „niedoszły rozwodnik”, mówisz? I „kompan od kieliszka”? A to dobre! Moja droga, chciałabym zobaczyć ich znowu razem – istnieje jakaś szansa, że wtedy Bryan zabiłby Benjamina i miałabym problem z głowy. Tak czy inaczej, raczej nie mam co na to liczyć. Plotka, powiedzmy, że przyzwoita, chociaż może to zbyt entuzjastyczne określenie. 5/10

Charlotte Troya: „a dokładniej jej stolicy-Kuala Lumpur” SPACJE, SPACJE, AJĆĆ! No i ogólnie dużo tych spacji brakuje, ale już nie będę wymieniać, bo za dużo miejsca mi to zajmie. „edna z żywszych pań, pani Kirkland rzuciła w stronę wokalisty Maroon 5 okularem” A cóż to za brak ochrony danych osobistych? Mam dobre wieści – zdecydowanie jedna z najzajebistszych plotek wieczoru, a może i najzajebistsza. 9/10

Rhea Sempers

Harajuku Bitch: Przepraszam, ale czy my siedzimy w jednym pomieszczeniu z osobą niezrównoważoną psychicznie co zostało klinicznie potwierdzone? Podziękuje ci na dzisiaj Harris, jestem mamą i chciałabym zobaczyć jeszcze ślub mojej córki! Ciekawa plotka. Nawiązanie do tematu nie było aż tak oczywiste, ale zauważyłam, że masz dosyć subtelny styl. Zaintrygowałaś mnie tym zakończeniem i umiejętnie wtopiłaś klucze w historię. A niech będzie, że w tym tygodniu jestem rozrzutna! 9/10

Samantha Harris: Po raz pierwszy w tym odcinku mam wrażenie, że ktoś rozumie znaczenie wszystkich zadanych przeze mnie słów-kluczy i nie wrzuca ich na oślep tam, gdzie akurat ma wolne miejsce. Poza tym spodobało mi się nawiązanie do zamknięcia Verille w zakładzie psychiatrycznym, to dla mnie znak, że czytujesz portale plotkarskie i wiesz, co się dzieje na świecie. 9/10

Brittany Snow: Chyba mam mieszane uczucia. Nie porwało mnie to po prostu. Waham się między 4 a 5. Masło, masło, masło. Ale jestem już zmęczona, boże, nie nadaję się do tego! To niby ma być zabawne, jednak jakoś mnie to szczególnie nie bawi. Może innym razem, bo z tego, co mi się kojarzy, to zawsze trzymałaś poziom. 5/10

Charlotte Troya: Zdjęcie kłamie, Sarah jest suką bez serca, nie obraź się, Sarah. *macha w jej stronę* ZRESZTĄ CO PROSZĘ, PLOTKA BEZ BŁĘDU? Pojebało Cię? Widocznie jestem zmuszona dać 10/10

Gaggia

Harajuku Bitch: Odnoszę wrażenie, że ta historia została napisana tak, żeby zaliczyć wszystkie klucze po kolei a na dodatek jest nie na temat. 2/10

Samantha Harris: Spadek formy. I to bardzo duży. Przez wzgląd na moją autentyczną sympatię do Ciebie nie wyrzucę Ci wszystkiego, co mogłabym Ci w tym momencie powiedzieć. Brak słowa-klucza, za mało zdań = dwa warunki niespełnione = 0/10

Brittany Snow: CO WYŚCIE SIĘ TAK UPARLI NA TĘ CALLIE ADAMS DZISIAJ?! Wiesz co? Nawet nie będę sobie strzępić języka, bo brakuje jednego słowa-klucza. Umknęło Ci „renderowanie” – nie zmieniajcie formy, kochani. 1/10

Charlotte Troya: „grą…wstępną” SPACJA, PICZKO! „grą…wstępną” Och, ta spacja, jak ja to lubię! „W tle ich miłosnych uniesień można aż było usłyszeć stasimony. Chyba oboje są fanami muzyki klasycznej” A gdzie kropeczka? Wiedziałaś, czym mnie przekupić, lubię, jak ludzie się rżną. 7/10

Electra Beach

Harajuku Bitch: Electra, na boga, kto ma czas tyle czytać? Cokolwiek nie powiem, punkty dostajesz za to, że Evelyn jest w artykule. Nic innego mnie nie interesuje. 7/10

Samantha Harris: Czy długość tej plotki to zemsta za to, że kazałam Wam napisać minimum 30 zdań? Ty bez kilku masz prawie 60. Sam tekst mi się podoba, bardzo ładnie podkreśliłaś, że to ja ją stąd wykurzyłam, podziwiam także, że wśród tony śmieci, plotek i premier w internecie odnalazłaś, jak długo trwał nasz związek, a nawet przytoczyłaś (cóż, prawie) moje słowa dotyczące jej pochwy. Chapeau bas, matka dobrze Cię wychowała! Kontynuując, czytając parę razy się uśmiechnęłam, co niestety rzadko mi się w tym programie zdarza, a co jest dla mnie najważniejszym wyznacznikiem dobrej plotki. Wiesz jak mnie kupić, ja Ci się sprzedałam, łap! 8/10

Brittany Snow: Nienawidzę, że za każdym razem, jak chcę wbić szpileczkę Twojej mamie, która WYMIENIŁA MNIE NA TAYLOR MOMSEN (zamienił stryjek siekierkę na kijek, co?), to Ty piszesz coś, hm, dość przyzwoitego… Przekaż mamie, że teraz ona przejmuje pałeczkę największej dupy show-businessu po Adele. 8/10

Charlotte Troya: Ta plotka przypomniała mi piękne czasy, gdy chciałam zamordować Adele, która mnie wpieprzyła w felietony w Paradise Magazine. Ach, te piękne czasy. Pamiętam, że nie byłam wtedy jeszcze obwisła, a sama Adele żyła. „gwiazdę razem z fotelem próbowano przenieść do helikoptera medycznego, który przebywał na dachu domu artystki (???)” Proszę Cię, helikopter przebywał? „Wtedy również Adkins zrozumiała, że MUSI schudnąć – szczególnie, że przez jej tłuszcz lekarz pomylił jelito cienkie z grubym…” BOŻE, CO ZA PORYPANY LEKARZ, KTO MU DAŁ UPRAWNIENIA? Siadaj, 9/10, bo mi się podoba.

Samantha Harris: Trzy uczestniczki przejechały się na słowach-kluczach i liczbie zdań. To mnie tylko utwierdziło w przekonaniu, że mam talent do utrudniania Wam życia w tym programie! Sprawdźmy, jak prezentuje się tabela wyników.

Rhea Sempers: 9 + 9 + 5 + 10 = 33 – 7 punktów bonusowych

Electra Beach: 7 + 8 + 8 + 9 = 32 – 6 punktów bonusowych

Cock Captures: 1 + 5 + 6 + 7 = 19 – 5 punktów bonusowych

Holly Hagan: 2 + 3 + 4 + 8 = 17 –  4 punkty  bonusowe

Kourtney Mary Kardashian: 4 + 1 + 4 + 8 = 17 – 3 punkty bonusowe

Kikkan: 0 + 1 + 5 + 9 = 15 –  2 punkty bonusowe

Gaggia: 2 + 0 + 1 + 7 = 10 –  1 punkt bonusowy

Sarah Verille: 0 + 0 + 3 + 5 = 8 – 0 punktów bonusowych

Samantha Harris: Dziś na szycie ponownie mamy Rheę Sempers, a tuż za nią młodą Beachankę! Zaskakujący spadek Gaggi aż o cztery oczka w dół! Dzisiaj to właśnie ona razem z Sarą będzie musiała walczyć o Wasze głosy. Może w końcu ogłaszaniu wyników będą towarzyszyć emocje i któraś odpadnie?

Czas na czwarte zadanie! Po wyczerpujących 30 zdaniach nasi uczestnicy będą mieli znacznie łatwiejszą robotę do wykonania. W przyszłym odcinku mają zeprezentować: plotkę, minimum 16 zdań, temat: NAUKI HUMANISTYCZNE. Słowa-klucze to: Mendelejew, bioenergetyka, katalizatora, wychrzta, zrelaksowani, hoplitów, fonetyka, kiblu, ząbka, falanga, czosnkowy, pontyfikatu. Na napisanie plotki macie czas do czwartku 2 stycznia 2014. Zapraszam was także do obserwowania etykiety #mor3, gdzie znajdziecie wypowiedzi jurorów i innych uczestników, a także widzów i uczestników poprzednich edycji! No i oczywiście gorąco zachęcam do głosowania. A teraz coś dla widzów! Masz ochotę zgarnąć 50 brylantów? Nic prostszego! Po prostu skomentuj ten odcinek! Zwycięzca zostanie wybrany losowo. Nagrodę za skomentowanie poprzedniego odcinka zgarnia: Raphael! Brawo! Gratuluję i zapraszam po odbiór nagrody! Przypominam, że jeśli zwycięzca nie zgłosi się po nagrodę, przepada! Dziękuję za wspólnie spędzony czas antenowy i do zobaczenia w kolejnym odcinku!

Komentarzy 14 to “Master Of Rumors S03E03”

  1. Kikkan 25 grudnia 2013 @ 16:45 #

    A coś tak czułam że czegoś zabrakło :D

  2. Lynnaa 25 grudnia 2013 @ 16:47 #

    świetny odcinek! czekam na kolejny 8)

  3. Hoffman 25 grudnia 2013 @ 16:54 #

    i znowu Rhea rządzi! trzymam za Ciebie kciuki!

    • Rhea 25 grudnia 2013 @ 17:00 #

      dziękuję bardzo <3

  4. Rhea 25 grudnia 2013 @ 17:03 #

    Brittony, Ty małpo! Przy najbliższej okazji dostaniesz ode mnie TONĘ MASŁA, bo chyba Ci go jeszcze za mało! ;*

  5. kmk 25 grudnia 2013 @ 17:19 #

    Gaggia, co z Tobą?!

  6. Theo Hutchcraft 25 grudnia 2013 @ 18:14 #

    Rhea wyrasta na faworytkę! Bardzo dobra plotka, ale również Electra się popisała, ale to chyba genetyczne. Gratuluję i życzę powodzenia w następnych odcinkach.

  7. Holmes 25 grudnia 2013 @ 22:31 #

    Plotka Electry była świetna, oby tak dalej! :D

  8. pandamonium 27 grudnia 2013 @ 16:07 #

    OMG, ELECTRA GÓRĄ!

  9. Maeva 28 grudnia 2013 @ 13:26 #

    Electra trzyma formę! Rhea była od niej tylko ciut lepsza, jak dla mnie obie te dziewczyny świetnie sobie radzą :D świetny odcinek!

  10. :3 28 grudnia 2013 @ 14:17 #

    nie wiem, czy bardziej rozpieprzył mnie dwugodzinny stosunek, czy stasimony zaliczone do muzyki klasycznej…

  11. YORK 30 grudnia 2013 @ 00:08 #

    Rhea, trzymam za ciebie kciuki!

  12. Sarah Verille 5 stycznia 2014 @ 17:20 #

    Ale beka ze mnie xD

  13. Gamma 5 stycznia 2014 @ 17:21 #

    Bardzo fajny odcinek, a Sarah to powinna dostać tytuł Królowej… Ostatniego Miejsca xD

Dodaj komentarz