Project Design S07E03

3 Sier

tumblr_o9l37vCPee1s9dn1fo2_500

Lauren Lickstep: Witam w trzecim odcinku siódmej edycji Project Design! Mieliśmy małe opóźnienia, jednak wracamy silniejsi niż kiedykolwiek! Dzisiaj nasi uczestnicy musieli wykonać logo do swojego osobistego bloga. Z tej okazji zaprosiliśmy do jury najbardziej znaną blogerkę na całym wonderlife. To dzięki jej blogaskowi poznaliśmy m.in. tożsamość ojca dziecka Samanthy Harris! Powitajmy gorąco Evelyn Harris! Niestety, muszę też zaprezentować wyniki ankiety. Kto dzisiaj odpadnie? Gigi Gordon czy LunaticaGirl?

Bez tytułuku

Lauren Lickstep: Wychodzi na to, że żegna się z nami LunaticaGirl! Kochana, dziękujemy za udział w programie! Zanim przejdziemy do prac, pragnę przypomnieć, że Plaque zdobyła nietykalność w poprzednim odcinku, gdyż to jej okładkę wybrała Bellatrix. Dlatego też dzisiaj zaczniemy od Plaque!

 

 

Plaque

Perry: *odwraca wzrok* Taaaa, ciekawe kogo tak stalkujesz? *kciuki skierowane na siebie* Czuję się bardzo urażona tym, że to oczywista oczywistość, iż to ja powinnam być na miejscu Rappa… No ale rozumiem, że nie chcesz aby wszyscy myśleli, że mi się podlizujesz hehs. Pomysł jest naprawdę dobry, wykonanie również. Ostatnio panuje jakaś moda na te 3D efekty! Jakoś nigdy nie byłam ich fanką, bo przeważnie widziałam te tandetne wersje, ale tutaj wygląda to naprawdę super. Właściwie jak tak na to patrzę, to nie mam się do czego przyczepić, bo kolorystyka jest genialna, nic tu nie razi, ale nie ma też nudy. W końcu oderwałaś się od jednego koloru! Napisy również są przemyślane i pasują zarówno do Twojej wizji, jak i ogólnie efektu końcowego. Jest spójnie. Dodatkowo również, bo nie wiem czy reszta jury wie to naprawdę jest nagłówek pasujący do Ciebie w 100%!!! Przy tym wycinaniu postaci jak wspomniała Hope mnie nic nie razi, po prostu tak zdublowane warstwy tworzą taki efekt. To moja ulubiona praca w tym sezonie jak na razie oczywiście, w której wszystko mi się podoba i po raz pierwszy stawiam… 10.

Hope Peterson: Czy mam się teraz obawiać postawić Ci niższą ocenę? *chwila zamyślenia* Nie no, w sumie nie ma takiej potrzeby, bo nie będzie tak źle! Na pierwszy rzut oka wszystko prezentuje się schludnie, ładnie i powabnie, ale jak się tak trochę dłużej temu przyglądałam… To takie rozmazane mi się to zaczęło wydawać. Wiem, wiem, taki efekt, no ale mimo wszystko. Coś złego stało się także przy wycinaniu postaci – włosy jakieś takie niedokończone się wydają. Smutno mi też, że reszty ofiar nie widać, bo to mogłoby wyjść całkiem ciekawe! Ale generalnie praca jest całkiem fajna, 6/10.

Sparky:  Powiem jedno: ZAWIAŁO GROZĄ! Naprawdę obawiam się teraz wyrazić swoje zdanie, skoro takie groźby serwujesz nam na dzień dobry! Osobiście podoba mi się! Od razu widać, że temat bardziej podpasował, bo nie trzeba było się sztywno (jak dla kogo) trzymać wytycznych. Śmiać mi się chce, gdy widzę skreślonego Rappearce’a. Szkoda, że pozostałych postaci nie da się rozpoznać! 8/10

Evelyn Harris: Fajosko tu sie siedzi znowu! To mi sie tak trochę świta ze mno i Nikolaskiem McLairem, z którym sex taśme mam, bo ja jego stalkerkom byłam. No generalnie spoko, ale tak w sumie to o co cho, bo nie rozumiem tak jakby o czym ten twój blog co w nim jest jakiego rodzaju kątęt czy to serial czy to plotki czy to mor czy to gozip gerl czy emaile celebrytow czy reklama emenemsów nie wiem takie 5/10

 

Avena Meyer

Perry: *zakłada wielkie okulary przeciwsłoneczne* Fuck, to nie te przez które nic nie widać. Nie rozumiem tu nic, serio – NIC. Po co ten Londyn, te zegary i jakieś dziwne udziwnienia. Rozumiem, że jesteś z UK, ale to wygląda mega tandetnie i mega bez pomysłu. Niczym najbardziej tandetne nagłówki robione na blogspot w jakimś 2010 roku. No właśnie, kiedy to było… Przestraszyłam się również napisu, NO PLEASE wygląda jak z jakiejś Violety, Violetty czy innych takich. Totalnie nic tu nie pasi i nie jestem w stanie wymienić choć jednej rzeczy, która mi się podoba. A! A to serduszko chyba mnie dobiło. Moje przestało właśnie bić. 0/10

Hope Peterson: Ygh… Jestem na nie. Zacznijmy od tła – wygląda jakby było rozmazane, rozciągnięte i dość kiepskiej jakości. Potem jesteś ty – nie pasujesz mi tutaj kolorystycznie trochę, generalnie wydajesz się być taka trochę wklejona z dupy, szczerze mówiąc. Czcionka, cóż… Kolejny raz widzę napis dziecka, tym razem już powiedzmy z podstawówki i uznajmy, że nie będę się czepiać, bo to moje prywatne odczucia, że nie lubię tego stylu, ale ogólnie wiesz, “Just” czarne, obok brokat, który swoją drogą też nie ma prawa bytu przy takim stylu nagłówka. Pod tym widzę znowu czarne napisy, a to serduszko zalatuje tandetąąą. No cóż, do plusów chciałam zaliczyć ładnie wyciętą postać, ale wygooglowałam sobie i znalazłam od razu wersję bez tła, więc badum tss… 1/10 za próbę zabawy brokatem.

Sparky: Ha! Myślałam, że tak jak Plaque poczujesz tę swobodę i możliwość ukazania „tego czegoś”, co może być ograniczane przez wytyczne konkrtnego zadania. Ale niestety. Widzę tutaj nawiązanie do miejsca pochodzenia, ale jak dla mnie to coś tutaj nie pykło. Kiepsko wykadrowane zdjęcie… mogłaś je zmniejszyć i dać na kawału grafiki, a nie rozciągać na całą szerokość… Zdjęcie Twojej postaci kompletnie nie pasuje mi do klimatu tego nagłówka, a jedyną rzeczą, a którą mogę Cię pochwalić to chyba czcionka. Mnie się podoba, ale to tylko tyle 3/10

Evelyn Harris: A weź Avena co to jest czemu ty tam takie randowa dziewczyna i randomowe myśli no przecież ty chyba jakaś gwiazda cnie a nie pierwsza lepsza blogerka i wgl wyglądasz jak ze stardolla był kiedyś taki blog z kodami na stardolla że przez jakąś Roxy wchodzisz i masz sukienki i inne no nie wiem niezbyt dobre skomruganie takie 2/10, modne teraz, aż się zaloguje na stardolla dlatego masz 2/10 bo dałaś mi chęci do zalogowania się ale twoja praca nie sprawiła że chce odnowić konto premium wiec na tym zakończymy rozumiesz?

 

 

Goldie

Perry: Kolejna nawet dobra praca. Masz śmieszne brwi. Wprawdzie nie jestem przekonana do tych kwadratów, no ale bez nich byłoby nudno. Chyba powinnam jednak kupić Hope okulary, bo postać idealnie nie jest wklejona, ani jedna, ani druga. I to widać, bardzo bardzo bardzo. Jednak wpasowana w całość jest, jednak strasznie razi mnie ta prześwitująca ręka, nachodzący efekt na policzek i ta niewycięta przestrzeń między palcami, ugh. A w tym dopisku na bloga czy jak to się tam zwie można by ‚theory’ zamienić na ‚stay’, osoby malujące się zrozumieją ten nieudolny żarcik. Jako efekt końcowy wyrobu, omg nie, to nie odzież prezentuje się to jednak nie tak źle jak po wytknięciu błędów. No i był pomysł, wiadomo, że jak Goldie to złoto, szkoda tylko, że przeszłaś operacje plastyczną. 7/10

Hope Peterson: o, podoba mi się! Fajnie, że wkomponowałaś tutaj to złoto, widać odniesienie do pseudonimu i w ogóle. Jeśli chodzi o tło, to bardzo podobają mi się te kształty, ale darowałabym sobie chyba te świeczniki, czy coś. Wprawdzie i tak są na tyle ciemne, że ledwo co je widać, ale no. Super wkomponowana postać, pasuje kolorystycznie i jest ładnie wklejona. Jeśli chodzi o napis, to na pewno rozjaśniłabym podtytuł i zwiększyła nieco odstępy, ale w sumie to mi to nie przeszkadza. Łap 9/10, trochę też przez moje uwielbienie do złota!

Sparky: Na pierwszy rzut oka bardzo mi się podoba, ale po głębszej analizie stwierdzam, że jest kilka rzeczy, które bym zmieniła. Pierwsza z nich jest, chyba zwiększenie (minimalnie) odstępów między literami, bo jednak dla mnie to się za bardzo zlewa. Napis pod imieniem prawie nie wiadać. Co do zdjęć, to myślę, że ta główna jednak za bardzo nachodzi na tę w tle. Podoba mi się to delikatne tło po lewej stronie oraz tegliterowe (czy jakie one tam są) kwadracioki. Fajny klimat nadają! 7/10

Evelyn Harris: Ech wsiąknęłam się na stardollu i troche zlecialo. To logo takie bogate, takie pieniądze czy to złoto, nie wiem, troche wygląda teraz na kolejny skok oka jak tapeta w łazience ale złota więc jest hajs więc jest dobrze. Całe czarne jak ty, czyli tematycznie poplecione, no fajosko 7/10

 

 

Natasza Urbańska

Perry: OMG, okropny błąd. Dlaczego napis zasłania Ci całą twarz? I to jeszcze ta okropna czcionka gra pierwsze skrzypce… Trochę kojarzy mi się to z pewną piosenkarką o inicjałach MC, patrząc na napis ‚Natasza’ i wygląda to na tanią kopię jej okładki. Nie rozumiem ani tych białych przerw, ani tej przeciętej sukienki po obu stronach. No nie, jestem na NIE. Tak jak w przypadku Aveny nie podoba mi się nic. Chociaż właściwie… Podoba mi się tu Twoje imię, ale w wersji kiedy pojawia się już cały podświetlony! Doceniam bawienie się w gify, bo to już wyższy level, ale tutaj to nie wygląda i nie mogę Ci dać punktów za samo go zrobienie. Wybacz, nie jestem w stanie zrozumieć tego „artyzmu”. To nie jest praca najwyższych lotów. Nie jestem też w stanie nic więcej powiedzieć. 1/10

Hope Peterson: O Boże, tak mieszanych odczuć to jeszcze nie miałam przy żadnej pracy. Na początku byłam w szoku, bo jak to tak “WASZA” i nic więcej? Potem zaczęły mi migać jakieś literki i strzeliłam drobne WTF. No i w końcu pojawił się cały napis… I w tym momencie mi się spodobało. A więc z uwag dotyczących pracy, to na pewno pokombinowałabym coś z Twoim imieniem tutaj. No nie wiem, może ustawiłabym po kolei te literki, bo tak dziwnie trochę to wygląda na początku. Albo może żeby przeskakiwały szybciej? Zmieniłabym też samą czcionkę, chociaż ten efekt neonu fajny. No i urozmaiciłabym nieco ten napis główny. Te białe paski to takie trochę 2, bo mi się nie podobają, ale ogół pracy moim zdaniem zasługuje na 7/10.

Sparky:  Hmm… ciekawie to wygląda. Chyba wiem, co chciałaś osiągnąć, aczkolwiek nie jestem pewna czy wszystko wygląda tak jak miało. Wydaje mi się, że coś nie do końca poszło jak trzeba. Fajnie wygląda ten animowany napis, ale zdeydowanie obniżyłabym go nieco, aby było widać twarz na zdjęciu. Może nawet do napisu „WASZA” dałabym inną czcionkę i pomniejszyłabym ją trochę. Ale ogólnie fajnie. Zaprezentowałaś coś innego, w sumie niebanalnego. 7/10

Evelyn Harris: A weź Perry hejterko brudna zawsze ci sie źle tylko jakieś fochy i fochy zajebista praca stara tak trzymaj robisz postempy (przez wielkie EM!!!) ja jestem mega zachencona żeby wejść na tego blogaska i trochę poridować o twoim życiu ja już jestem fanka a ja to jak dziesięć normalnych fanek więc masz na plus no i zrobiłaś gifa, a odcinek temu chcieli od ciebie gifa to już wgl nie rozumiem kity pury jak dla mnie to 9/10 cnie

 

Teairra

Perry: Spadek formy, znowu? Podobają mi się te wszystkie Teairry obok siebie, ale z resztą jest już gorzej. Wszystkie czarno-białe. Czy to chyba jakaś ukryta interpretacja Twojej śmierci? Nawet nie wiem czy taki był zamysł, czy po prostu ‚tak wyszło’. No nie, znowu te trójkąty i kwadraty? To jakaś kolejna moda? Jak dla mnie to takie niepotrzebne udziwnienie i ‚zapchaj dziurę’. Mimo obecnych kolorów ta praca jest dalej dla mnie smutna. I mimo tego, że napis Teairra mi się nawet podoba, tak ten biały prostokąt już nie. No i ten tragiczny efekt nałożony na te figury… On nigdzie nie wygląda dobrze, srsly. Wyostrza to tak, że wygląda to no powtórzę po raz kolejny – naprawdę tandetnie. Powiedziałam już chyba wszystko co mogłam powiedzieć na temat tej pracy. Takie to nijakie i bez polotu. 4/10

Hope Peterson: Awww, ale super. Patrzę na tę pracę i patrzę, i serio staram się wyłapać jakieś elementy, które mi nie pasują. I na twoje nieszczęście je wyłapałam w końcu, hehe. A więc pierwsze co, to byłabym nie fair w stosunku do Aveny, gdyby nie nadmieniła o tym efekcie, który ona zastosowała w pierwszym odcinku. Już wiadomo o czym mówię? O tym kurzu. Nie wiem co to jest, ale serio cały czas jak na to patrzę, to mam wrażenie, że to jest brudne. Przechodząc dalej w moich drobnych uwagach, to jeszcze z tymi kształtami coś mi nie pasuje. Niby są fajne wklejone, ale jednak coś nie gra, szczególnie w tym różowym (fioletowym?) trójkącie. A poza tym wszystko na plus, pięknie tu wyglądasz, super gradient na napisie, łap 8/10.

Sparky: Mam mieszane uczucia. Sama nie wiem czy mi się podoba ten nagłówek czy też nie. Hmm… chyba powiem tak: czuję obojetność, gdy na niego patrzę. Żadnych uczuć, no może poza sympatią (nie pytaj skąd akurat to słowo, ale najbardziej mi pasuje) do czcionki (i kolorów), którą wybrałaś do napisania imienia. Ładna z Ciebie kobieta, ale ja na tej grafice tego nie widzę. Nie wiem co jest nie tak. 5/10

Evelyn Harris: Znowu normalnie zlot klubu hejterek ja nie moge aż dziwne że nie z anonima słuchaj taecośtam dla mnie spoko luz wygląda profeska pełen official aż chce się patrzeć masz te kolorki do zadowolenia dziury tego szoł może ta inspira tym illuminanti i illuminanti sklejonym po bokach trochę w sumie nie wiem, ale generalnie mega na plus dam ci 8/10 bo cie lubie.

 

 

Calypso

Perry: Ojejku, a co tu się stało? Ten odcinek jest bardzo słaby. Na tej pracy jest za dużo pierdół, które do siebie nie pasują. Przede wszystkim co to za dziwny kształt nałożony na całość? Po drugie – ta biedna wychudzona biała czcionka, która nie wygląda estetycznie. No i główna czcionka, która wygląda jak wyciągnięta prosto z okładek kolorowanek dla dzieci. Tylko Ty jesteś tu w tym wszystkim ładna, ale nie przekonuje mnie ta linia dzieląca Calypso #1 i Calypso #2. Patrzę na to i z bliska i z daleka i no nie podoba mi się. Jest kolorowo, ale ja tego nie kupuję. Te usta faktycznie fajne, tylko trochę hmm… Oklepane? Wygląda to nieco lepiej niż u Aveny i Urbańskiej, więc 2/10.

Hope Peterson: Tutaj też mam mieszane uczucia. Wydaje mi się, że każda Twoja praca jest taka sama, że tak trochę stoisz w miejscu, ech. Jak pierwszy raz na to spojrzałam to serio mi się podobało. Za drugim razem, kiedy już dokładniej się przyglądnęłam, to uznałam, że nie pasuje mi tu ten biały pasek na środku. Może bez niego lepiej by to wyglądało? Te usta całkiem spoko, chociaż odrobinę mnie przerażają. Czcionka ładna, ty ładnie wklejona, więc właściwie co do reszty, to nie mam się co przyczepiać, może poza faktem, że znów nie do końca to wszystko mi się ze sobą ładnie komponuje. 5/10

Sparky: Możecie mnie zbesztać od góry do dołu, możecie mnie znienawidzić, ale mi się nie podoba. Pomysł z ustami naprawdę fajny, ale zostały zasłonięte i źle to wygląda. Kolory przyprawiają mnie o mdłości, a czcionka ksywki w ogóle mi nie pasuje. Fajną rzeczą natomiast jest napisanie imienia i nazwiska oraz kim jesteś. Krótko i zwięźle. Zdjęcia też ładne, ale to wszystko mi nie współgra i stąd ta moja ocena. Przepraszam 3/10

Evelyn Harris: No też tak dziwie wpsółgra bo tak trochę to popsute, ale mimo wszystko gra. Jest kolorkowe włosy fajne, rozmyte trochę, a te usta to chyba chcesz z tego zrobić swój pieprzyk merlin monro bo no ciągle te usta i usta widze ale ładne je masz. W sumie ja sie znam na tym trochę mega więc punkty poleco za ten dziwny fotosklep na tobie bo kochana straciłaś no kreski twarzy a te włosy z jednej strony fajoskie z drugiej w taka plame sie zbiły idź do konta i pracuj dalej 5/10

 

 

Gigi Gordon

Perry: O Chryste, o Jezus… O Ojcu i Synu i o Duchu Święty… O Maryjo… O baranku. Dostałam pracę zalaną wodą czy tanim alkoholem? Pajęczyny, druty, dziwne przejścia… O bazarowe napisy… Co Ty tu jeszcze robisz? Zero spójności, 0/10.

Hope Peterson: Nie, nie, nie, nie. Nawet nie wiem od czego tu zacząć. Bezsensowne te Twoje zdjęcia, dużo ich i o ile w pracy Teairry ładnie to wyglądało, tak tutaj kompletnie mi się nie podoba. To zielone to jakieś rzygi? Ahhh, napisy… Ups. Mój błąd, ale to była właśnie moja pierwsza reakcja. “Gigi” generalnie by uszło, ale jednak nie, nie pasuje mi ten efekt do tej czcionki. I czy te postacie to nawet powycinane nie są? Hmm… Łap piękne, okrągłe 0/10.

Sparky: Mówiłam, że nie podoba mi się nagłówek Calypso? W takim razie nie wiem jak mam wyrazić to, co czuję patrząc na Twoją pracę. Nie wygląda to na nagłówek, właściwie na nic mi to nie wygląda. Chyba nie miałaś pomysłu i zrobiłaś cokolwiek, aby (nie)łaskawe jury, które nie ma pojęcia na temat grafiki się odwaliło. No cóż… zawiodłam się krótko mówiąc. 1/10

Evelyn Harris: omfg żiżi co za rozpięciożenie jażeni nie rozumiem tego wcale a wcale. tu rozmyta tam znowu załapałaś inspire budującymi się domami w tej fazie co stoją na belkach i drutach bo dokładnie takie wibracje od tego odbieram no nie podoba mi się sory napis dziwny znika bozia wie gdzie, a te lasery (bo na drugie i każde kolejne spojrzenie to lasery) są trochę straszne i sie ich boje wiec 1/10

 

 

Kirsten Lietz

Perry: Dzięki BOGU nie uraczyłaś nas fotomontażem! *przeżegnała się* Wszystko byłoby tu fajnie, gdyby nie ten jeden szczegół. A może nie szczegół? Bo TEN NAPIS rzuca się od razu w oczy. Psuje tak piękne tło, o którym niewiele mogę powiedzieć, a właściwie trochę mogę, bo jak wspomniała Hope, te ziomki nie do końca ładnie się tu wkomponowały. Dla jasności – z daleka wygląda to ok, ale jak się tak dłużej przygląda z bliska to niekoniecznie. Pomysł jest naprawdę dobry, ale mogłaś trochę więcej nad tym posiedzieć i go dopracować. Podoba mi się efekt tego dymu, dodaje tajemniczości. Jednak praca nie jest w całości spójna i to mnie mocno boli. 6/10

Hope Peterson: Gwiazdka chowająca się za drzewem to faktycznie fajny pomysł! No, ale możecie mnie w tym momencie poddać torturom czy coś, ale nie podoba mi się reszta. Nie mam nic większego do zarzucenia wykonaniu, ale po co te dymki? Postacie w tle mało naturalnie wklejone, na twoim miejscu bardziej bym się tym pobawiła. Czcionka fajna, ale znów napis rzuciłabym gdzie indziej, jego cień w ogóle bym usunęła. Nie wiem w sumie dlaczego, ale podoba mi się też to niebo. 4/10, bo bywały gorsze prace, ale też znacznie lepsze.

Sparky: Brawo! Wiesz za co? Za odejście od schematycznej baaaaardzo prostokątnej formy. Widać, że miałaś pomysł na swój nagłówek i wykonałaś go rewelacyjnie! Chowająca się przed paparuchmi gwiazda! Super! Ten nagłówek czyniłby Twój blog naprawdę bardzo osobistym. Czcionka bardzo mi się podoba, kolorystycznie wszystko współgra i w ogóle, chyba za bardzo się podjarałam! Pierwszy raz chyba daję 10/10

Evelyn Harris: hym hym hym no nie wiem trochę bo z jednej strony pomysł pierwsza klasa majka jeżowska najpiękniejsza z klasy a z drugiej trochę tu rasizmu bo te paparuchy to wyglądajo na azjatów a wiadomo, że azjaci to robią tylko dobre jedzenie i paznokcie, więc nie wiem. napis to taka egnima zamek szyfrów bo raz patrze to mi sie podoba a raz patrze to mi się nie podoba. generalnie to czuje świeżość inność i za to dostaniesz punkcik popracuj nad rasizmem 6.5/10

***

Lauren Lickstep: Praca Kirsten była dzisiaj ostatnia! Jak dzisiaj prezentują się wyniki?

 

Goldie: 7+9+7+7 = 30

Plaque: 10+6+8+5 = 29

Kirsten Lietz: 6+4+10+6.5 = 26.5

Teairra: 4+8+5+8 = 25

Natasza Urbańska: 1+7+7+9 = 24

Calypso: 2+5+3+5 = 15

Avena Meyer: 0+1+3+2 = 6

Gigi Gordon: 0+0+1+1 = 2

 

Lauren Lickstep: Dzisiaj po raz pierwszy Goldie wygrywa odcinek! Jej praca zebrała najlepsze oceny. Tylko jeden punkcik mniej otrzymała Plaque. Najsłabiej poradziła sobie Avena Meyer i Gigi Gordon. To one od dzisiaj będą walczyć w ankiecie o wasze głosy. Pamiętajcie, każdy głos się liczy i to może właśnie twoja decyzja uchroni jedna z nich przed odpadnięciem z programu! W tym miejscu pragnę też przypomnieć o programie reaktywacji WonderTV. Kolejnym jego krokiem są castingi do Movie Makera – programu dla aspirujących producentów i reżyserów. Nadal można się zgłosić! Dziękuję uczestnikom, jurorom oraz widzom za wspólnie spędzony wieczór i do zobaczenia w przyszłym odcinku!

Komentarzy 11 to “Project Design S07E03”

  1. Evaniątko 3 sierpnia 2016 @ 00:23 #

    słuszna wygrana nieboszczki Goldie *hihi*

  2. plaqus 3 sierpnia 2016 @ 00:26 #

    Gratuluję Goldie aka Borah! <3
    ps. praca Calypso akurat bardzo mi się podoba, szkoda, że tak mało punktów. :/

  3. kl 3 sierpnia 2016 @ 00:39 #

    Faktycznie, Goldie zaslugiwala na wygrana. Z napisami sie zgodze, kompletnie mi nie wyszly, ale dymki dodane po to, zeby dopasowac warstwy do siebie, bo no coz, zdjecie mojej twarzy bylo we mgle ;)

  4. Pussy 3 sierpnia 2016 @ 02:04 #

    Witam Was, przyszłam uroczyście poczynić uwagi!!! A więc zacznę od zwycięzcy, Goldie, piękna praca, hehe, to chyba tyle. Plaquette dobrze wypadła również na tle pozostałych, dość poślednich, prac, aczkolwiek widać ewidentną inspirację grafikami Natalii/Harley/QOJM, która, zdaje się, wprowadziła na wonderlife te cyberklimaty, i mody na victimowanie rozpoczętej przez Riri&RW czy tam Jazzy’ego ;( Banner Kirsten z kolei przypomina mi trochę ulotkę zakładu pogrzebowego, kct, koleżanko. Największy potencjał z prac przegranych miała chyba ta od Naszej Nataszy, takie artistico dyngsy przemawiają do mojego wewnętrznego Ralpha Annakina. O Calypso trafnie powiedziane, że stoi w miejscu, od kilku lat mam okazję oglądać jej prace i nie widzę jakichś znacznych postępów niestety ;( HERBATNIKU, jako wierna fanka Twoich artów artystycznych zapytuję CO CI TAK FORMA SPADŁA DRASTYCZNIE, zmuszona jestem podbić Jazmyn i Sparky ;( Reszta prac to ogólny #nocomment i bleh z mojej strony ;( xoxoski kokoski :*

  5. Calypso 3 sierpnia 2016 @ 02:11 #

    Praca Plaque i Teairry to majstersztyk! Trochę mi smutno, liczyłam na nieco wiecej, ale z pokorą przyjmuję noty. Niektóre komentarze były chyba krzywdzące, a niektóre niesłusznie chwalebne, ale chyba o takie skrajności tutaj chodzi, co?

  6. Far$a 3 sierpnia 2016 @ 06:49 #

    „jakieś dziwne udziwnienia” LOL
    Purry ogar, bo wylecę w powietrze. ;—;

  7. fan 3 sierpnia 2016 @ 07:31 #

    TERRARIUM WILL WIM THIS SHIT

  8. Wasza Natasza 3 sierpnia 2016 @ 08:59 #

    ja to mysle ze jurorka perry sie na mnie uwziela ale to niewazne!!!!!!! dziekuje za wszystkie ocenki ps perry jak cos to ciebie lubie!!!!

  9. Anka 4 sierpnia 2016 @ 13:01 #

    *nadal nie chce mi się wylogować*

    Wiem, że to program o grafice, ale jeśli miałabym wejść na czyjegoś bloga, to wybaczcie, ale najlepsze dla mnie miała Calypso. Fakt, nawalone jest zbędnych elementów (te usta i dodatkowa Calypso w tle), jednak widywałam gorsze. U Calypso dałoby się połączyć jej pracę (bez zbędnych ozdobników) z resztą i byłoby przyjemnie i wchodziłabym na takiego bloga.

    I teraz mam pytanie do uczestników. Szczerze jak na spowiedzi – czy wy robiąc swoje prace zastanawialiście się, jak ona mogłaby się komponować z resztą potencjalnego bloga?

  10. Teairra 5 sierpnia 2016 @ 01:03 #

    Perry kochanie, „spadek formy, znów?” – nie, nigdy nie było żadnego spadku :*

  11. Hwan Moon 20 sierpnia 2016 @ 19:32 #

    Praca Aveny była najgorszą jaką do tej pory widziałem w tym sezonie. Na pierwszy rzut oka przeczytałem na nagłówku „Radom girl” i właśnie to opisuje klimat grafiki. Wygląda biednie, wygląda jakby zaraz miała ukraść Zbyszko Trzy Cytryny. Nie mam pojęcia jakim cudem Avena się tu jeszcze utrzymuje, moim zdaniem jest najsłabszym zawodnikiem.
    Natasza zrobiła ciekawą pracę z gifem, bardzo estetyczną. Neon cudny i nie-atakujący oczu, bardzo delikatny jak na neon – co zasługuje na duże uznanie, to nie jest prosta praca.
    A że bardzo lubię się czepiać komentatorów to dorzucę się jeszcze do tego, że Evelyn Harris pisze tu trochę jak na fejsbukowym messengerze – bez przecinków, lekko nieskładnie i tak jakby… niewyjściowo. Trochę nie do programu.

Dodaj komentarz