Next Step S06E04

25 Sty

next-step2Kasandra Beach: Witam w nowym odcinku waszego ulubionego programu! W tym tygodniu Next Step ponownie opuszczą dwie pary. Przypomnę, że w przypadku remisów, o tym, kto odpadnie z show – decyduje ranking jurorów. Najpierw sprawdźmy, jak głosowaliście w poprzednim epizodzie!ns

  1. Plaque & Gleb Savchenko10 + 10 = 20
  2. Tommy Conlin & Charlotte Jørgensen – 8 + 6 = 14
  3. Fiya & Valentin Chmerkovskiy – 7 + 4 = 11 / Blossom & Mark Ballas – 4 + 7 = 11
  4. Chaya & Tony Dovolani – 9 + 1 = 10 / David Carter & Cheryl Burke – 2 + 8 = 10 / Bhang Bizqvitt & Derek Hough – 1 + 9 = 10
  5. Dock Burret & Julianne Hough – 7 + 2 = 9
  6. Eveline Rohde & Louis Van Amstel5 + 4 = 9
  7. Esthera & Jonathan Roberts3 + 6 = 9

Kasandra Beach: Wygląda na to, że Esthera i Eveline Rohde już więcej nie zabalują na naszym parkiecie. Całej reszcie gratuluję! Zwycięskie pary zatańczą dzisiaj hip-hop, jazz, swing oraz boogie-woogie. Ocenią ich: BethanyB, Michael Hung, Pussy Pendragon i Evelyn Harris. Zaczynamy!

bh

1. Bhang Bizqvitt & Derek Hough – Hip-hop

BethanyB: W sumie to mi się nawet bardzo podobało. To chyba Wasz najlepszy taniec od początku, Bhangi mogłabyś być raperką, bo skille już masz i ładnie Ci w tych portach, gdzie krok masz przy kostce, 10/10.

Michael Hung: Wow, wreszcie się udało! Wasz hip-hop był na tyle dobry, że sam zacząłem po cichu rapować. W końcu nie muszę się wstydzić od samego początku odcinka, że jestem tutaj jurorem. 9/10

Pussy Pendragon: A to feler, że przydzielono Wam akurat hip-hop. Ze stepowaniem na pewno poradzilibyście sobie lepiej, prawda? 5/10

Evelyn Harris: Czy was już kompletnie ponienormalniło to nie były hipy hopy tylko jakieś przeciwieństwo czyli co, stanie stojące, no tragedia albańska ja nie rozumie tego kim wy jesteście 1/10 a dałabym mniej, reszta chyba nie ma oczu bo im wyskoczyły!!!

fi

2. Fiya & Valentin Chmerkovskiy – Jazz

BethanyB: Wygooglowałam sobie, że ten taniec był kiedyś tańczony przez afrykańskich niewolników i w sumie dlaczego nikt czarny go dzisiaj nie tańczy? Czy to #razism? Ale Wasz taniec był piękny, trochę zazdrościłam, jak tak wywijasz i jesteś przy tym taka lekka, 10/10.

Michael Hung: Jednak wstyd nadszedł szybko. Wiecie, że istnieje odchudzające mydło, które wypłukuje tłuszcz podczas kąpieli? 1/10

Pussy Pendragon: Taniec równie przeciętny co poprzedni, niczym się nie wyróżniliście i to chyba najgorsze, co mogę Wam dziś powiedzieć. Nużycie. 5/10

Evelyn Harris: Omg Miki zgadzam sie to była kupa i ja znam to mydło śpiewałam o tym w piosenkach o grubych ludziach któzi są grubi i majom grube problemy. Szkoda mi cb dlatego 2/10.

chaya

4. Chaya & Tony Dovolani – Swing

BethanyB: Nie mam pojęcia, jak to ma być tańczone, więc ocenię to, co widziałam, a widziałam, że ładnie sobie poradziliście i pracowaliście przez cały tydzień, więc ode mnie 9/10!

Michael Hung: Faya, Chaya, jeden… Nadal jesteś nudna i beznadziejna, czy z tego programu się jakoś odpada, czy my szukamy wlaśnie takich ludzi? 3/10

Pussy Pendragon: You’re going downnn… Pogrążacie się, a przecież Wasze początki wcale nie były takie fatalne. Skąd ten spadek formy? Ech, 2/10.

Evelyn Harris: Wiesz na co zasługujesz tym słingiem???? na tożeby cie ktoś wysłingował z tego programu na chodnik poza budynek 1/10

tommy

7. Tommy Conlin & Charlotte Jørgensen – Boogie-woogie

BethanyB: Ale tu było energii! Świetnie się bawiłam i na pewno zasłużyliście na wysoką ocenę, nie mam się absolutnie do czego przyczepić, bo przede wszystkim super się to oglądało, 10/10.

Michael Hung: Tommy, masz bardzo ładny tyłeczek… Czekam na plotkę o romansie, bo przyda mi się publicity, a za taniec dostajesz 8/10.

Pussy Pendragon: Tommy, skarbie, jaki postęp! To wciąż nie to samo, co nagi kankan, ale jesteś blisko. Jak nie wygrasz i nie spełnisz swojej obietnicy, będzie mi smutno. 8/10

Evelyn Harris: OMFG wy to jednak mizoginiowcy i seksizmowcy i inni zmowcy no sorry ale to bugi nie było bugi ja jestem pro w bugi bo oglądałam teledyś madonny i ja umiem ten przysiad co ona robi tyle tutoriali ogladałam i właśnie ten przysiad wam no kurcze no nie przysiadł to trzeba zrobić 16x razy a wy zrobiliście dwa i to tak jeszcze koślawo 1/10 bo to boli

blossom

8. Blossom & Mark Ballas – Hip-hop

BethanyB: Wszystko niby poprawnie, ale masz za chudy tyłek w przeciwieństwie do Bhang, albo te spodnie tak źle na Tobie leżą. No nie wiem, w każdym razie trochę nudniej niż pierwsza para, 9/10.

Michael Hung: Kochani, Blossom mi nadal nie dała, ale nie ustaję w staraniach. Dam jej na razie jeden punkt więcej niż ostatnio, może to ją trochę zachęci. 4/10

Pussy Pendragon: Omg, Kris Kross! Blossi, jak na taką niepozorną białaskę kiełbaskę sprawdziłaś się całkiem dobrze. Jeszcze trochę i może nawet przestanę Cię mylić z Andżelą. 7/10

Evelyn Harris: No ten hipihop lepszy aż mi sie przed oczkami zadyndało jak kiedyś poszłam na kaste do filmu jakiegoś i dali mi łancuch i dres i powiedzieli teraz jesteś czarna i ja tak sie zachowywałam i krzyczała nigga i dali mi role wiec to było takie to co ja robiłam tylko w połowie wiec 6/10 bo 6 totakie pół

plaque

9. Plaque & Gleb Savchenko – Jazz

BethanyB: Mówiłaś, że Cię jury nie lubi? A przecież ja Cię lubię, cyganeczko! I dzisiaj mi się bardzo podobało, wręcz jestem zachwycona tym, z jaką lekkością zatańczyliście i jak bardzo się postaraliście przez okres przygotowań, mocne 10/10.

Michael Hung: Niektórzy z was nauczyli się tańczyć. Dziwnie teraz będzie mi się pieprzyło głupoty o cipce Halyny, dlatego jestem speechless i daję 8/10.

Pussy Pendragon: Twojemu klonowi poszło lepiej, jak Ci nie wstyd? Dodałam z litości jeden punkt, bo aż mi się Ciebie żal zrobiło. 4/10

Evelyn Harris: Asz chce sie krzyknąć YAZZZZ hehe a czy wiecie że mnie za role w tym filmie o klonach gdzie były trzy marceliny nominowali do włodzimierza? no nie wygrałam ale to że jestem supi zostało i to tesz było supi 8/10

david

12. David Carter & Cheryl Burke – Boogie-woogie

BethanyB: Raaaany, David, ale masz ruchy. Nie chcesz może ze mną zatańczyć? Lynn się nie obrazi może, a ja bym bardzo chętnie sobie poskakała z Tobą, świetnie Wam poszło, zasłużone 10/10.

Michael Hung: Do you like to boogie-woogie, do you like my acid rock… Tym razem Ci się udało, ale i tak każdy wie, że mam większego penisa. 8/10

Pussy Pendragon: No i jak ja mam to skomentować? „Try not to cringe (fail) (extreme)”? 1/10

Evelyn Harris: ojejeju ale ci poszło megasupi plaquniam nrmlnie ten przysiad tak ładnie poeksopozycjował twojom pupe no 8/10 bo to jedyna taka okragła ocenka hehe jak paczki dwa sialalalala

dock

14. Dock Burret & Julianne Hough – Jazz

BethanyB: Dock, zawsze Ci daję wysokie oceny, bo w sumie dzięki Twoim tańcom nie wychodzę stąd wściekła i znudzona. Może i mnie tak kiedyś popodnosisz, bo aktualnie gdybym mogła, to w moich oczach byłyby dwa serduszka, zakochałam się w tym występie, było romantycznie i pięknie, 10/10.

Michael Hung: Może i przychodzę na plan naćpany i z widocznym wzwodem, ale przynajmniej nie daję najwyższych not za taki hot mess. PEOPLE ARE YOU CRAZY? 2/10

Pussy Pendragon: Jesteście moimi nowymi ulubieńcami, bo chociaż Wasze występy nie są zawsze perfekcyjne, to chyba jako jedyni czynicie prawdziwe postępy z odcinka na odcinek. Nie chcę nic zapeszać, rzecz jasna, bo jak za tydzień zawalicie to wstyd, także nie zawiedźcie mnie, pozdrawiam. 9/10
Evelyn Harris: OMG MIŁOŚĆ EKSPLODOWAŁAM KOCHAM CB GDYBYM BYŁA NIEPRZEBITA TO BYM CHCIAŁA ŻEBYŚ MNIE PRZEBIŁ OK 10/10
***
  1. Dock Burret & Julianne Hough – 31/40 (8 punktów)
  2. Plaque & Gleb Savchenko – 30/40 (7 punktów)
  3. David Carter & Cheryl Burke / Tommy Conlin & Charlotte Jørgensen – 27/40 (6 punktów)
  4. Blossom & Mark Ballas – 26/40 (4 punkty)
  5. Bhang Bizqvitt & Derek Hough – 25/40 (3 punkty)
  6. Fiya & Valentin Chmerkovskiy – 18/40 (2 punkty)
  7. Chaya & Tony Dovolani – 15/40 (1 punkt)

Kasandra Beach: Dzisiaj najlepiej poradził sobie Dock! Na wasze wsparcie najbardziej liczą zaś Chaya i Fiya… W kolejnym odcinku pożegnamy jedną parę. Głosujcie na swoich faworytów! Dziękuję za wspólnie spędzony czas antenowy i zapraszam przed telewizory za tydzień! Jeżeli chcecie być na bieżąco, to obserwujcie etykietę #NextStep oraz moją tablicę. Besos!

 

next-step2

Jedna odpowiedź to “Next Step S06E04”

  1. PORTEYOLON 25 stycznia 2017 @ 09:11 #

    EVELYN KOCHAM CB

Dodaj komentarz