Fashion Victim S08E05 – WYNIKI

6 Lu

Dock Burret: Siemcia! To znowu ja! Mam bardzo pracowite życie, więc trochę mi zajęło dotarcie do tego studia, chociaż kopertę z wynikami otrzymałem jakiś tydzień temu. Jesteście ciekawi? Nie przedłużajmy, bo za czytanie wyników nikt mi nie płaci. Spójrzmy, na czym stanęliśmy w poprzednim odcinku. 

Whitney X = 53.5 + 35 + 26 + 35 = 149.5

Coochie Coo54 + 21.5 + 25 + 32 = 132.5

Dock Burret: Ok, więc Crackney prowadziła. A jak wy zagłosowaliście? Warto przypomnieć, że głosowanie było przedłużone o trzy dni, bo obie panie szły łeb w łeb i w chwili zamknięcia głosowania miały tyle samo punktów!

 

 

Dock Burret: Clearly, Pucia jest fan fav, ale czy to wystarczy, by zgarnąć koronę?

Whitney X: 149.5 + 31 = 180.50

 Coochie Coo: 132.5 + 41 = 173.50

Dock Burret: Naród przemówił! Gratki dla Whitney, zgłoś się do Królowej Matki po nagrodę pieniężną! Jest też nagroda pocieszenia dla Coochie za bycie fan fav. Dzięki za wspólne oglądanie i zapraszam do kolejnego sezonu, który wydarzy się pewnie w kolejnym stuleciu. Buziaczki!

Dodaj komentarz